Gå til innhold

Guide: Slik bytter du fra Android til iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iMessage gir deg gratis meldinger mellom alle Apple-enhetene dine
Går ikkje ein dag uten at eg sender ein melding fra iPhonen min til iPad'n min. Også gliser eg litt når eg veit at det er gratis. Er ikkje poenget at du skal sende meldingene til vennene dine gratis?

 

Hehe... Jo. Eller i hvert fall ikke til dine egne Apple-enheter. Har rettet i teksten. :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Går det an å lage en artikkel for alle typer tlf OS?

Altså, iphone/ios til android og windows phone, windows phone til android/ios og andriod til wondows phone/ios(som gjort her)?

Muligens til blackberry og andre os typer også?

 

Og ikke BARE ifra android til iphone?

 

Nå har ikke jeg lest artikkelen, så jeg veit ikke om det står noe om det eller om dere ha planer om det, men det kunne vel vært greit?

Så alle som er litt "lost" kan få hjelp uavhengig av system og enheter etc?

 

Men så klart, det må jo være personer som veit hva de driver på med som presenterer det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Går det an å lage en artikkel for alle typer tlf OS?Altså, iphone/ios til android og windows phone, windows phone til android/ios og andriod til wondows phone/ios(som gjort her)?Muligens til blackberry og andre os typer også?Og ikke BARE ifra android til iphone?Nå har ikke jeg lest artikkelen, så jeg veit ikke om det står noe om det eller om dere ha planer om det, men det kunne vel vært greit?Så alle som er litt "lost" kan få hjelp uavhengig av system og enheter etc?Men så klart, det må jo være personer som veit hva de driver på med som presenterer det.

 

Er kanskje ikke alle som betaler så godt som Apple...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Har du en Android-telefon i dag, men lar deg friste av den stilige designen og de enkle og brukervennlige menyene på iPhone? Liker du hvor enkelt det er å bruke AirPlay til å strømme musikk og video til TV-en og stereoanlegget ditt? "

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

 

Apple fanboy to the rescue!

 

Her er det noen som har vanskeligheter for å se at android har akuratt alt det samme!

 

"Hvorfor i all verden skal du bytte fra en Android-mobil til en iPhone? vil nok en del lesere spørre seg."

 

Som mobilselger stiller jeg meg det samme spørsmålet!

 

Hvorfor i alle verden skal du bytte fra en Android-mobil til en iPhone.

 

Nei si det:

1. Betale mere for dårligere.

2. Lukke deg til et lukket system.

3. Du blir Apple bruker.

 

Designet er "lekker".

Vel nå snakker du vel ut av rumpa, for det er vel delt på midten. Kunne ikke falle meg inn å velge iPhone over mange av konkurrentene på design.

 

iCloud == Google + ( Android had storage in the cloud first! )

 

"AirPlay er den enkleste måten å streame musikk og video til stereoanlegg som støtter det, eller til Apple TV"

 

Hvorpå Android ikke trenger spesifik ekstrautstyr bare ment på iPhone.

Hvor tilbehøret som du får her passer på ALLE.

Men logikken lenge leve.

 

"Stort utvalg med tilleggsutstyr, som høyttalerdokkinger"

 

Eller bare kjøpe deg en Bluetooth enhet, å vips, fungerer på alle telefoner!

 

Tenke seg til å gjøre ting "enkelt".

 

Men bra du har fått deg en full forståelse av hva det vil si å være iPhone bruker.

 

--

 

"Det er ingen tvil om at iPhone er en fantastisk telefon, og at den for mange er "den rette" telefonen. "

 

Lykke til videre med din propaganda :)

 

Flott lesestoff, må si jeg lo godt!

 

Peace.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...