Gå til innhold

[Løst] Tema i radio er kultur. Tips?


Leif__

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det humoristisk tøyseradio eller seriøst? Matkultur kan jo være interessantog artig, for eksempel hva som er italiensk med den italienske salaten, eller kinesisk med kinakålen. Og om det virkelig er så farlig med hest i Findus sin "lasagne", og at det er lov å selge fiskekaker med under 30% fisk i.

 

Men det kommer jo selvsagt an på hva slags radioprogram det er, hvis jeg skulle være med ville jeg pratet om det som interesserer meg for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Er det humoristisk tøyseradio eller seriøst? Matkultur kan jo være interessantog artig, for eksempel hva som er italiensk med den italienske salaten, eller kinesisk med kinakålen. Og om det virkelig er så farlig med hest i Findus sin "lasagne", og at det er lov å selge fiskekaker med under 30% fisk i.

 

Men det kommer jo selvsagt an på hva slags radioprogram det er, hvis jeg skulle være med ville jeg pratet om det som interesserer meg for øyeblikket.

 

Jeg vil kalle det seriøst.... det går jo på en radio frekvens og på nettet. Men takk for alle forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...