Gå til innhold

Fansen pusser støvet av Age of Empires II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for over et halvt år siden begynte jeg og en del venner å spille det igjen. vi samles en gang i blant og spiller noen timer. nå etter at Forgotten Empires har kommet ut er det mye morsommere. tok litt tid å venne seg til de nye hotkeysa men de var mer praktiske. en helt ypperlig oppdatering som må anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan så absolutt spille AoFE online.

De siste årene har det vært 2 steder å spille Aoe serien online, det ene er gameranger og det andre stedet er Voobly.com, sistnevnte med et velfungerende anticheat system, rating osv. Forgotten Empires sin anticheat og ladder kommer til å bli lansert i løpet av noen uker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voobly var vel det siste stedet jeg spilte på også - sikkert 2 år siden også. Anticheat som fungerer?! Hjelpe meg - kanskje verdt å ta opp igjen spillet da.. :)

 

Edit:

Når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske at jeg ble bannet der på grunn av en Cheat Enginge (til FUT WEB) som kjørte i bakgrunnen når jeg startet Voobly.

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe sted å laste ned AOE2?

Eller må jeg kjøpe det?

For dette skal testes :D

 

Du får jo lasted ned aoe2 overalt og tror man fortsatt får kjøpt det på amazones for eksempel.

 

Hvordan fjerner jeg alt det røde på bakken? De røde små prikkene. Irriterrende at grafikken er slik.

 

edit: fant det ut :)

 

Bruker du win7 fix til AoC?

 

 

Voobly var vel det siste stedet jeg spilte på også - sikkert 2 år siden også. Anticheat som fungerer?! Hjelpe meg - kanskje verdt å ta opp igjen spillet da.. :)

 

Edit:

Når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske at jeg ble bannet der på grunn av en Cheat Enginge (til FUT WEB) som kjørte i bakgrunnen når jeg startet Voobly.

 

Det stemmer nok, men du kan lage en ny account eller spørre om å få den gamle unbanned.

Endret av pentakillskill2k
Lenke til kommentar

I just hit the panic button!

Yes! Vi liker mer AoE 2...jeg har fortsatt Collector's Edition Big Box i hyllen. :) Synd den gode gamle ikke er helt happy med Win 7 (eller er det konseptet 64-bit OS?), og LAN multiplayer bare kræsjer for meg nå av en eller annen grunn, så håper alt dette er/blir fikset.

 

furious the monkey boy

woof woof

how do you turn this on

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...