Gå til innhold

Sniktitt: Corsair Obsidian 900D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

".... er et DYRT monster", vburde vel overskriften være? ;)

Hvem i alle dager kjøper et miditower til over 2 000.- i 2013?

Greit nok mked PSU til 1200.- om man trenger det, men et kabinett? Jeg forstår ikke. Kjøper heller et kjempebra et til 3-400.-, kanskje t.o.m en liten PSU inkludert i prisen, som jeg kan ha i delekassen.

Just my opinion... ;-)

Lenke til kommentar

".... er et DYRT monster", vburde vel overskriften være? ;)Hvem i alle dager kjøper et miditower til over 2 000.- i 2013?Greit nok mked PSU til 1200.- om man trenger det, men et kabinett? Jeg forstår ikke. Kjøper heller et kjempebra et til 3-400.-, kanskje t.o.m en liten PSU inkludert i prisen, som jeg kan ha i delekassen.Just my opinion... ;-)

 

Ehhhhm... De som skal vannkjøle, og det er ikke Midi, men Fulltower..

Har selv kabinett til 4K...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem i alle dager kjøper et miditower til over 2 000.- i 2013?

tviler på dette er eit miditower du-.-

 

arrh... eg som håpte det kom ein arvtaker til 800D, og ikkje ein storebror:( for dette blir jo altfor stort!

hadde vert digg med eit litt meir nymotens 800D, som er big tower -ikkje MONSTERtower:p

650D løsninger og teknologi i 800D størrelse, nam nam :dribble:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

".... er et DYRT monster", vburde vel overskriften være? ;)

Hvem i alle dager kjøper et miditower til over 2 000.- i 2013?

Greit nok mked PSU til 1200.- om man trenger det, men et kabinett? Jeg forstår ikke. Kjøper heller et kjempebra et til 3-400.-, kanskje t.o.m en liten PSU inkludert i prisen, som jeg kan ha i delekassen.

Just my opinion... ;-)

 

Corsair selv kaller dette et "supertower".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Til luftkjøling? Da kjøper du et billigere kabinett...
Penger er et ikke tema, liker designet på de 2. Massivt stort.

 

Hvis design og plass er det viktigste hadde jeg styrt langt unna både dette og det du nevner.

Silverstone TJ07 er for meg det eneste pene og mest solid bygde kabinettet som noensinne har blitt produsert.

Innmaten er riktig nok ikke sortlakkert, men i tillegg til å være det peneste kabinettet er det også det enkleste å plukke fra hverandre, så det er en smal sak å lakkere det.

 

Bare hyggelig!

Lenke til kommentar

Hvis design og plass er det viktigste hadde jeg styrt langt unna både dette og det du nevner.

Silverstone TJ07 er for meg det eneste pene og mest solid bygde kabinettet som noensinne har blitt produsert.

Innmaten er riktig nok ikke sortlakkert, men i tillegg til å være det peneste kabinettet er det også det enkleste å plukke fra hverandre, så det er en smal sak å lakkere det.

 

Bare hyggelig!

post-51466-0-42445400-1357735801_thumb.jpg

Slik :)

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke plass til nok disker :tease:Trenger bare plass til en optisk enhet, helst 15+ disker...

Er 9 på den i bildet, er plass til to 3 disk rammer til. Ser ut som den siste vil enten kræsje med psu eller bunn av hovekort om disse er store. Uansett sett inn en 5 1/4 ramme med plass til fire til og du har 19.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...