Gå til innhold

Nytt innhald og høgre nivåsperre for Borderlands 2 (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte igjennom vanlig innhold på normal, byttet så til Vault Hunter for Captain Scarlett dlc'en. Det var en del vanskeligere i begynnelsen da våpnene mine var litt svake i forhold til hva ting og tang tålte. Men etter hvert som jeg fikk nye våpen, så ble det ikke noe vanskeligere enn det var på normal. Så litt skeptisk til nye vanskelighetsgrad, blir meningsløst når alle våpen blir tilsvarende kraftigere, forutsatt at det blir det samme en gang til.

Lenke til kommentar

Det er tross alt bare en måned siden Mister Torgue's Campaign of Carnage ble gitt ut. To måneded utviklingstid er jo helt greit. Spesielt når man tenker på at spillet har vært ute i tre måneder og vi har fått tre DLC-er. Ikke verst.

Det er sant, klager ikke, men veit ikke om jeg kommer til å plukke opp spillet igjen og igjen etterhvert som DLCs kommer ut.

Lenke til kommentar

Tar imot DLCs med åpne armer, men skeptisk til at det tar tid mellom hver ting, dette er jo typisk et spill man spiller MYE på kort tid :)

 

Hva mener du? Jeg har knapt vært borti noe spill som har kommet ut med skikkelige DLC'er så hurtig før.

 

Jeg skulle ærlig talt ønske de tok seg lengre tid med DLC'ene. For de som vil ha "mer av det samme" så er jo DLC'ene gode nok, men jeg selv begynner å merke at jeg går litt lei nå etter andre DLC med rehash av fiender (litt annen fargetone og ellers identisk), quester, bosser og belønninger som ikke imponerer særlig, osv. Håper denne nye DLC'en holder hva den lover, og faktisk kommer med et godt antall nye FIENDER, ikke bare nye SKINS til fiender. :)

Lenke til kommentar

Spilte igjennom vanlig innhold på normal, byttet så til Vault Hunter for Captain Scarlett dlc'en. Det var en del vanskeligere i begynnelsen da våpnene mine var litt svake i forhold til hva ting og tang tålte. Men etter hvert som jeg fikk nye våpen, så ble det ikke noe vanskeligere enn det var på normal. Så litt skeptisk til nye vanskelighetsgrad, blir meningsløst når alle våpen blir tilsvarende kraftigere, forutsatt at det blir det samme en gang til.

 

Det høres ut som du spiller solo. Prøv dette i 4-player! Bortsett fra introen så blir det fort merkbart vanskeligere. Jeg har en fast gjeng som jeg spiller med forholdsvis regelmessig. Vi svevde gjennom Normal, har gjort ca 60-70% av Vault Hunter nå og det er uten tvil vanskeligere(så vanskelig spillet burde ha vært til å begynne med).

 

Uansett er dette en gledelig nyhet! Borderlands 2 er alt det det første spillet burde ha vært og jeg storkoser meg! Fantastisk spill! Mer! MER!

Lenke til kommentar

Har kun spilt solo, det bør ikke være ett krav at man må spille i gruppe for at spillet faktisk skal bli vanskeligere (man får større utfordring), når man endrer vanskelighetsgrad. Dette er faktisk ett balanse problem, hvor utfordringen ikke skalerer i takt med styrken på våpnene.

Fint at ting er utfordrende for de som spiller i gruppe, men det betyr ingenting for de som ønsker å spille solo og samtidig ønsker at spillet skal være en utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...