Gå til innhold

Ikke sikkert frittstående DayZ kommer i år likevel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel i følge pwnoz0r (bekjent) så jobber de fortsatt på spreng for å få ferdig en versjon før 2013.

Vel en gladnyhet er at han har vist meg hundene som skulle kommet i 1.7.3. og det virker som et helt sinnsykt bra konsept så gled dere :)

Endret av Larsi 47
Lenke til kommentar

Selv med ett vanvittig spillår i vente er jeg så og si sikker på at dette blir årets spill 2013. Stoppet å spille moden for ett par måneder siden grunnet hackere, men det går ikke en dag uten at jeg savner det!

 

Mye har skjedd siden da. Vil si DayZ fortsatt er det beste du kan spille nå. Jeg henger på private whitelist servere. Ingen hackere I sikte.

Lenke til kommentar

Godt å høre at de ikke sender ut produktet for tidlig (, eller prøver i det minste). Det er jo tross alt mye som må/bør endres.

 

En (av mange) ting jeg håper de fikser er at man kan gå inni bygninger uten problemer. Er f.eks. ikke så kult å nærmest kile seg fast mellom veggen og gelenderet i trappen...så kommer det 10 zombier gjennom veggen som man såvidt slipper unna med livet i behold...for så å bli drept av en hacker :p

Lenke til kommentar

Den biten med å ha underjordiske skjulesteder virker rett og slett genialt. Er så sjeldent at spill får deg til å få deg "hjemme" i et koslig lite krypinn.

 

En ting er å ha et hus i Skyrim, men det er noe ganske annet å ha en safe haven i en knallhard verden, der huset ditt er den eneste plassen du virkerlig er trygg. Fallout 3 gjorde dette på en formidabel måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...