Gå til innhold

Googles nye spill forandrer virkeligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahaha, gleder meg til å sitte og se på folk som svimer rundt på et torg for å samle inn noe som ingen andre ser.

 

Tror det kan dukke opp mange bekymringsmeldinger til politi og helsevesen om "forvirret person som går i et slags mønster på torget".. :D

 

Men utrolig artig konsept, da. Selv foretrekker jeg å spille godt plantet i min egen kontorstol eller sofa :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da fikk jeg invite. Har fått lastet det ned og kikket litt. Virker spennende, men vi får se om det er noe jeg bruker tid på. Det er en invite-funksjon i spillet, men pr i dag har jeg 0 invites. Skal heller si ifra hvis det dukker opp noe, om noen er interessert.

 

At Google har en intensjon om å samle inn data om wlan, bevegelser osv tror jeg nok vi kan regne med ja...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når man tenker på hvor stort Geocaching er blitt i verden, så kan det nok komme flere slike real-life-smartphone-sporter. Så lenge det engasjerer, blir kjent nok og er gjennomført.

 

Fikk invite i går og må si jeg er imponert. Utrolig gøy og engasjerende. Så det er bare å melde seg på. Resistance trenger hjelp i Oslo så kom igjen :) Jeg herjet rundt i Frognerparken i dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Funnet ut at Ingress er ubrukelig om du ikke bor i/veldig nærme oslo.

Her jeg bor er det absolutt ingenting, tar 2 måneder før en evt. portal kommer hit om jeg sender ett forslag til hvor det kan stå.

 

Det er portaler rundt om i hele landet men selvsagt mest i storbyene. Dette vil endre seg innen Ingress åpner opp for alle. :)

 

Det finnes portaler i Halden, Fetsund, Bergen, Stavanger og Drøbak, for å nevne noen eksempler, så ikke alle er i Oslo ;)

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...