Gå til innhold

Nå blir bærbare spillmaskiner enda råere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt at de velger å kalle de MX, da dette var betegnelsen på de billigste modellene av GeForce i gamle dager.Forresten så var dette akkurat som forventet da jeg akkurat bestilte meg en laptop med 680m. Flaksen slår aldri feil.

 

Da er vi to! Bestilte riktignok med 660m, så dette her er jævlig surt.

Lenke til kommentar

Morsomt at de velger å kalle de MX, da dette var betegnelsen på de billigste modellene av GeForce i gamle dager.Forresten så var dette akkurat som forventet da jeg akkurat bestilte meg en laptop med 680m. Flaksen slår aldri feil.

 

Da er vi to! Bestilte riktignok med 660m, så dette her er jævlig surt.

660M blir da ikke byttet ut, og det er jo bare et overklokket 650M (jepp, ytelsen er deretter.)

Lenke til kommentar

Morsomt at de velger å kalle de MX, da dette var betegnelsen på de billigste modellene av GeForce i gamle dager.Forresten så var dette akkurat som forventet da jeg akkurat bestilte meg en laptop med 680m. Flaksen slår aldri feil.

 

Da er vi to! Bestilte riktignok med 660m, så dette her er jævlig surt.

660M blir da ikke byttet ut, og det er jo bare et overklokket 650M (jepp, ytelsen er deretter.)

 

Neida, men det jeg mente var at det var surt å kjøpe en pc med 660m, når det sannsynligvis blir sluppet nye modeller før/etter nyttår med disse nye kortene på. :) Mente du forøvrig at 670mx er et overklokket 650? I så tilfelle er det vel ikke store forskjellen mellom 660 og den nye 670?

Lenke til kommentar

Morsomt at de velger å kalle de MX, da dette var betegnelsen på de billigste modellene av GeForce i gamle dager.Forresten så var dette akkurat som forventet da jeg akkurat bestilte meg en laptop med 680m. Flaksen slår aldri feil.

 

Da er vi to! Bestilte riktignok med 660m, så dette her er jævlig surt.

660M blir da ikke byttet ut, og det er jo bare et overklokket 650M (jepp, ytelsen er deretter.)

 

Neida, men det jeg mente var at det var surt å kjøpe en pc med 660m, når det sannsynligvis blir sluppet nye modeller før/etter nyttår med disse nye kortene på. :) Mente du forøvrig at 670mx er et overklokket 650? I så tilfelle er det vel ikke store forskjellen mellom 660 og den nye 670?

Nei, 660M er et overklokket 650M, begge er basert på GK107 og vil slite med nyere spill som BF3. 670M er basert på GK106 og vil derimot takle BF3 ganske greit.

Lenke til kommentar

Enten det, ellers er det en fjott med digert kabinett på 50kg med vannkjøing og 20 harddisker som mener at man ikke kan spille på en bærbar.

 

Det ironiske er jo at godt over halvparten av de som spiller på bærbar ikke flytter på den mere en et par ganger etter innkjøp.. Da kan man jo spør seg om kansje det var feil valg å skulle ha bærbar spill pc,hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...