Gå til innhold

Dropper flerspiller i Metro: Last Light (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott! Da er fokuset på det riktige :) Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden.
Nice, men kom på at jeg MENER jeg har hørt at det er en bok for 1-ern, men ikke 2-ern?(Last Light er altså ikke basert på noen roman?)og uansett, hvordan er boken? :p

 

Personlig syntes jeg den var lesandes, mens andre igjen syntes den var dårlig, men om du ikke er en lese fanatiker og bare har lyst på en bok som er spennende annbefaler jeg den masse greier som ikke er med i spillet. Tror dessuten forfatteren har vært med på design av storyen i 2 ern også. Bok nummer to er også ikke om artyom heller og omhandler noe helt annet.

Lenke til kommentar

Flott! Da er fokuset på det riktige :) Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden.

 

Jeg leste den på engelsk, syntes språket led veldig av å være "bare" en halvgod oversettelse fra Russisk. Er den norske oversatt fra Engelsk, eller direkte fra Russisk? Kan jo tenkes da at den Norske oversettelsen faktisk er bedre.

Lenke til kommentar

Flott! Da er fokuset på det riktige :) Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden.

Nice, men kom på at jeg MENER jeg har hørt at det er en bok for 1-ern, men ikke 2-ern?(Last Light er altså ikke basert på noen roman?)

og uansett, hvordan er boken? :p

 

Last light er basert på Metro 2034 tror jeg. http://en.wikipedia....034_%28novel%29

Boken er meget spennende. Ser tydelig at spillet er løst basert på det orginale manuset, med sine egne tolkninger osv.

 

Flott! Da er fokuset på det riktige :) Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden.

 

Jeg leste den på engelsk, syntes språket led veldig av å være "bare" en halvgod oversettelse fra Russisk. Er den norske oversatt fra Engelsk, eller direkte fra Russisk? Kan jo tenkes da at den Norske oversettelsen faktisk er bedre.

 

Jeg hørte at den ikke helt slo til, men den nye utgaven skal vist nok være bedre, flyter ganske bra. Har ikke stussa på noen ord enda :) Så rekner med at de har gjort en bedre jobb denne gangen. Tror den er oversatt fra Russisk faktisk, men er ikke sikker.

Endret av Eccer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...