Gå til innhold

– Desmond må bli ferdig (PC, PS3, Vita, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg Desmond sin historie er mer interessant enn både Altair og Ezio sine. Kunne gjerne hatt mer av Desmond :)

 

Da kan det virke som om du i det minste får litt påfyll i AssCreed III. Spillet skal visst nok ha mer Desmond-innhold enn de tidligere titlene. :)

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

For min del kunne de like greit sløyfet Desmond, Animus og hele den moderne biten og heller laget et rent historisk spill. Synes ikke Desmond og Animus tilførerer spillene noe annet enn en forklaring på hvorfor det er mulig å dø og stå opp igjen, men spill har ikke hatt behov for det tidligere. Desmond selv er en helt personlighetsløs karakter og gjengen hans består av en ufordragelig brite og sarkastiske kvinnfolk av den typen man ser i annenhver amerikansk komiserie - ellers takk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For min del kunne de like greit sløyfet Desmond, Animus og hele den moderne biten og heller laget et rent historisk spill. Synes ikke Desmond og Animus tilførerer spillene noe annet enn en forklaring på hvorfor det er mulig å dø og stå opp igjen, men spill har ikke hatt behov for det tidligere. Desmond selv er en helt personlighetsløs karakter og gjengen hans består av en ufordragelig brite og sarkastiske kvinnfolk av den typen man ser i annenhver amerikansk komiserie - ellers takk!

 

Grunnen til Animus og den moderne gjengen er fordi spillet handler om verdens undergang i 2012. Maya indianerne har spådd apokalypse i 2012 og Assasins Creed serien handler akkurat om dette. I spillet får dere oppdiktede forklaringer på hvordan apokalypsen i 2012 oppstår gjennom ubisoft sin spillserie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det ble ikke spådd noen maya apokalypse i 2012 i virkeligheten, bare at kalenderen tar slutt. Men det er vel apokalypse spillet handler om. Så tror nok at folk får spillt seg igjennom noe i neste år også.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Ok folkens. De har funnet en ny kalender som forklarer hvorfor den gamle kalenderen slutter i 2012.

 

http://digitaljournal.com/article/324711

 

Men dette viste ikke Ubisoft i 2007 da de gav ut Assasins Creed spillet.

 

Den gamle Maya kalenderen slutter i 2012. Den nye kalenderen forklarer hvorfor den gamle kalenderen slutter i 2012.

 

Tony*R*White damn you man. I was waiting for aliens to invade.

Lenke til kommentar

Det gikk en knapp time før jeg la fra meg AC1. Det ble for dumt.

Jeg begynte å spille nr 2 og falt pladask, og brotherhood og revelation var enda bedre synes jeg. Begynte etterpå på 1'eren og fant det så dørgende kjedelig pga det var så repetetivt (for ikke å snakke om at absolutt alt var mye dårligere enn de 3 andre) at jeg ga meg etter en drøy time, så anbefaler å prøve de andre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...