Gå til innhold

Asus og Lenovo fosser frem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg er direkte overrasket. Asus har vært flinke i år, og hele tiden hatt en støvel foran konkurrentene når det kommer til å tilby det siste nye i et pent ytre som overhodet ikke representerer det lave prisnivået.

 

Dell har på sett og vist gravd sin egen undergang. De kjører færre modeller enn merker flest, og da har de bare å gjøre at disse skiller seg ut. Når de tar seg såpass godt betalt for anonyme produkter (gjerne litt på den tunge siden), feiler de rett og slett. Dell XPS L502X var et slikt produkt som jeg fremdeles ville anbefalt om de ikke hadde tatt den ut av produksjon, men nå står de igjen uten noe særlig spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg kjøpte Dell laptop for sånn 10 år siden var at jeg kunne sette opp hva jeg ville selv.. Nå har de knapt mange valg i det hele tatt + at det er flere laptop byggere..

Einig der. Eg sjekka litt kva Dell hadde å tilby, men den "Konfigurer"-knappen kunne dei like godt droppa. Du får ikkje gjort eit einaste val når det er snakk om maskinvaren. Einaste du vel der er om du vil kjøpe dyre antivirusprogram, tryggleikspakkar og liknande.

 

Asus har gjort mykje bra dei siste åra, har trua på dei.

 

Lenovo har alltid vore ein god aktør i proffmarknaden, men eg er litt skuffa over ein del endringar dei har gjort i 2012.

Lenke til kommentar

Har sjølv anbefalt / kjøpt 4-5 Asus laptoper siste halve året.

Hva skal du med 4-5 laptoper på et Halvt år?. :hmm:

Holder det ikke med en.

 

Far har ein, dottera til bror min har ein, tante mi har ein, den andre bror min har ein... og ingen Asus laptop sjølv endå.

 

Meinar det var fleire... Kjøpte og satt opp så mange pc'er til folk i familien at eg kan ikkje hugse alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig Dell sin strategi mtp. avsindig overprising har slått uventet tilbake.

 

Ja og i privatemarkedet, har jeg aldri vært borte i ett selskap som er så byråkratisk. Hentet for noen år siden en Nettbook hos lokal speditør og maskinen var etter 4 ukers ventetid,, en DOA. Etter å ha trykket 10talls tastaturvalg, fikk jeg beskjed om at de skulle hente maskin i løpet av en uke, neste utkjøring fra speditør. Hvorpå jeg i løpet av 10 minutter leverte maskinen hos befrakter og har aldri mer engang tenkt tanken på å kjøpe noe med Dell merke på. NB hadde noen år tidligere kjøpt en Inspiron som også døde timer ettte mottakelse.og var borte i 6 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...