Gå til innhold

Dropbox dobler lagringsplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det jo en ganske så vesentlig forskjell på å kunne velge hva du vil synkronisere og ikke da, samtidig så støttes vell Dropbox på endel flere plattformer enn SkyDrive for øyeblikket?

 

Selv bruker jeg stort sett iCloud, også drar jeg frem Dropbox når jeg vil synkronisere spesifikke filer som jeg ikke kan via iCloud. Enkelt, greit og ikke minst effektivt.

Lenke til kommentar

Fortsatt ganske mye bedere tjeneste i forhold til skydrive og gdrive.

 

Jeg sleit så eksepsjonelt med hastigheten til Skydrive at jeg sluttet å bruke den selv om jeg har 25 gb gratis der. Alt tok ekstremt lang tid. Google drive var betydlig bedre. Årsaken til at jeg blir hos Dropbox er at vi deler masse jobbmessig der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

som Microsoft fanboi skulle jeg gjerne sagt at skydrive er best, men det klarer jeg ikke :(

 

Sync servicen til dropbox funker rett og slett bedre. Eneste fordelen med Skydrive er at du har office apps tilgjengelig der. Onenote er helt suverent, men syncing er også en svakhet på det. hvertfall mellom pc (msie), WP og iPad.

Den dagen Skydrive for orden på syncingen sin, så blir den suverent best, og jeg flytter resten av mine filer fra dropbox. Men inntil sync blir 100% så blir filer som deles med andre liggende på dropbox, og personlige filer ligger på skydrive.

Lenke til kommentar

jeg brukte i en periode skydive til å utveksle "snusk" i form av bilder med en kompis. jeg ble ganske hurtig sperret ute fra tjenesten fordi det gikk imot regelverket. Men jeg ble sittende igjen med en utrolig sterk bittersmak i munnen, for det betyr jo at det sitter noen og ser på bildene som du plaserer der. jeg synes ivertfall det er ganske uhyggelig å tenke på

Endret av martin91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde dropbox et par år men det ble for mye "dilldall" med tanke på sync hit og dit. Det jeg trengte var et enkelt og greit backupprogram. Valget har falt på norske JOTTA som jeg er storfornøyd med.

Bruker du linken nedenfor for du 10GB gratis lagring. (det går fort å rektutere GB)

 

https://www.jotta.no/signup?referer=AE6AD827C964C926ED2C76C3E1C92716

Endret av tovalb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...