Gå til innhold

– Kratos er ikkje alltid et rasshøl (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt intervju!

 

Kratos som karakter har jeg egentlig liten eller ingen sans for.

Det er det dynamiske gameplayet, den suverene grafikken og de vanvittige bossene som gjør at jeg stadig vender tilbake til God of War.

Santa Monica Studios leverer alltid varene og jeg gleder meg hemningsløst til å spille dette:)

Selv multiplayerdelen ser lovende ut!

 

Lenke til kommentar

Knall lesestoff :)

 

OT: Synes det er særdeles lite spilltester i det siste, om man ser på forsiden nå så finner man to tester og de er utført av Hardware og omhandler et stk mus og et stk headset (med forbehold om at jeg ikke har oversett noe). Jeg vil ikke klage, for alt det andre dere skriver er også veldig interessant, men jeg savner å få litt informasjon om spill som er aktuelle. Nå for tiden er dere alt for sene ut og jeg har enten kjøpt spillet eller funnet meg noe annet jeg venter på før dere kommer med en test. Jeg vil med andre ord legge inn et formelt ønske om flere tester av spill like rundt lansering, gjerne litt før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Knall lesestoff :)OT: Synes det er særdeles lite spilltester i det siste, om man ser på forsiden nå så finner man to tester og de er utført av Hardware og omhandler et stk mus og et stk headset (med forbehold om at jeg ikke har oversett noe). Jeg vil ikke klage, for alt det andre dere skriver er også veldig interessant, men jeg savner å få litt informasjon om spill som er aktuelle. Nå for tiden er dere alt for sene ut og jeg har enten kjøpt spillet eller funnet meg noe annet jeg venter på før dere kommer med en test. Jeg vil med andre ord legge inn et formelt ønske om flere tester av spill like rundt lansering, gjerne litt før.

 

Hei, det stemmer at det har vært få spillanmeldelser den siste tiden. Grunnene til det er mange, blant annet en krevende E3-messe, mange skribenter med eksamensforberedelser og færre nye spill på markedet. Nå er ting i ferd med å normalisere seg, så da vil du snart se flere anmeldelser hos oss igjen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skeptisk. Jeg tviler ikke på at det vil bli et godt spill grafisk og spillmekanisk, men har vi ikke fått nok Kratos nå? Jeg synes trilogien fungerte godt som nettopp det, en trilogi, og at historien hadde en god begynnelse og slutt. Jeg ser ingen grunn til at bakenforhistorien til Kratos behøver noen utbrodering utover det vi allerede har fått. Det er heller ikke spesielt originalt lenger å fortelle disse opprinnelseshistoriene; annenhver superhelt-franchise har gjort det allerede.

 

Jeg skulle heller ønsket man videreførte gameplayet og atmosfæren fra GoW med en ny karakter og en ny mytologi. Det ville vært et langt mer interessant steg å ta. Det de gjør nå har vi sett mange, mange ganger før.

Lenke til kommentar

Jeg har kun spilt - og fullført - God of War 3 i denne serien, men syntes ikke at det var noe fengslende over det. For meg var det et spill med store øyeblikk, men som ikke klarte å etterlate et inntrykk. Muligens trengs de to første spillene for å komme inn i det. Jeg vil for eksempel sette Prince of Persia: The Sands of Time høyere på listen, og det når selvfølgelig ikke GoW3 til knærne når det kommer til kampsystemet og store øyeblikk. Så jeg mener det trengs mer enn gjennomført vold for at neste GoW skal bli husket. Regissøren synes å være litt enig med meg, så jeg ser frem til å høre mer.

Lenke til kommentar

Hei, det stemmer at det har vært få spillanmeldelser den siste tiden. Grunnene til det er mange, blant annet en krevende E3-messe, mange skribenter med eksamensforberedelser og færre nye spill på markedet. Nå er ting i ferd med å normalisere seg, så da vil du snart se flere anmeldelser hos oss igjen.

 

Godt å høre, dette er og forblir min hovedkilde til alt relatert til spill, så jeg ser fram til å lese tester igjen, takk forresten for et kjapt svar :)

Lenke til kommentar

Godt å høre, dette er og forblir min hovedkilde til alt relatert til spill, så jeg ser fram til å lese tester igjen, takk forresten for et kjapt svar :)

Og vips hadde vi en fersk anmeldelse ute, av et spill som slippes i dag :-)

 

Hei hei, ikke verst, nesten så jeg begynner å lure på om dette funker på andre ting... *Vimser magisk rundt med armene* Dere må la meg vinne neste konkurranse! ;)

 

Ha en strålende dag videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...