Gå til innhold

Test: FiiO E11 oppladbar forsterker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er egentlig bare en helt grei AMP, så jeg ville ikke kjøpt den og puttet noen ekstremt dyre høretelefoner eller høreklokker inn i dem, da hører du bare hvor dårlig den egentlig er.

 

Og 800kr for en AMP er ikke mye penger, har personelig en Fostex HP-P1 som jeg er ekstremt fornøyd som en portabel AMP og DAC og den går mellom 3,800 til 5000 kr som heller ikke er veldig dyrt.

 

Men denne passer vel bra for de som ikke er så kresen på hvordan det høres ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er egentlig bare en helt grei AMP, så jeg ville ikke kjøpt den og puttet noen ekstremt dyre høretelefoner eller høreklokker inn i dem, da hører du bare hvor dårlig den egentlig er.Og 800kr for en AMP er ikke mye penger, har personelig en Fostex HP-P1 som jeg er ekstremt fornøyd som en portabel AMP og DAC og den går mellom 3,800 til 5000 kr som heller ikke er veldig dyrt.Men denne passer vel bra for de som ikke er så kresen på hvordan det høres ut.

hadde mye heller investert i en liten DAC ja.

 

Lenke til kommentar

Og vil heller ikke si at det er noe minus at det ikke er innebyget DAC, det er mange som verken vil ha eller trenger det, eller at de mye heller vil ha en egen ren DAC.

 

Det er også sånn at mange ikke liker den AMP - DAC sammensetningen de forskjellige selvskapene setter sammen og derfor vil ha hver sin fra hvert sitt selvskap og modeller.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...