Gå til innhold

Dette er IKKE bilder av Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser også at de har lært mye fra sine venner i Cupertino hva angår hemmeliggjøring og ryktespredning for å øke antall artikler om telefonen. Smart.

 

Gleder meg til telefonen. Kan ikke love noe kjøp. Er missfornøyd med min SII. Telefonen er svært god på en rekke områder, men byggekvalitet og batteri er elendig.

Lenke til kommentar

Venter også på en One X, og gleder meg til å få tatt den i bruk. Nye Sense var virkelig noe som appelerte til meg. Byggekvaliteten til HTC er også noe som gjør valget litt lettere.

 

Tror ikke Samsung kan skilte med så veldig mye bedre hardware. Skulle det evt være noe må det bli mer minne slik som ryktene sier, men klarer meg helt fint med gigabyten one x har til rådighet.

Lenke til kommentar
men byggekvalitet og batteri er elendig.
Hva er det med byggekvaliteten som er elendig på Galaxy S II?

 

SII bruker en annen type plastikk enn One X, derfor sier han at byggekvaliteten er elendig. Har forresten igjen å så en SII med skadet skall. At lakken på HTCs telefoner flakker av gjør telefonene svært lite attraktive etter kort stund. Fint å se at de har fikset på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det med byggekvaliteten som er elendig på Galaxy S II?

Materialet har en billig følelse, telefonen knirker, bakdekslet er tynt som flis, hjemknappen og volumtastene er vonde og vanskelige å bruke. For å nevne noe.

 

SII bruker en annen type plastikk enn One X, derfor sier han at byggekvaliteten er elendig.

Forbeholder meg retten til å selv si hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Hva er det med byggekvaliteten som er elendig på Galaxy S II?

Materialet har en billig følelse, telefonen knirker, bakdekslet er tynt som flis, hjemknappen og volumtastene er vonde og vanskelige å bruke. For å nevne noe.

 

SII bruker en annen type plastikk enn One X, derfor sier han at byggekvaliteten er elendig.

Forbeholder meg retten til å selv si hva jeg mener.

Hjemtasten og volumknappen har jeg aldri hatt problemer med.

 

Og det er jo tydelig at du ikke har gjort en liten research på bakdekselet til Galaxy S II. For se her.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ErXqnQKs-tA

 

http://www.youtube.com/watch?v=etsxu0OMqUQ

 

Byggekvaliteten er utrolig bra på Galaxy S II og den er definitivt en av de mere solide mobilene jeg har vært borti, utenom disse telefonene som Galaxy Xcover f.eks. Så ja, jeg driter milevis i at en mobiltelefon kan føles billig i handa, fordi det er nemlig den totale kvaliteten på hele mobilen og på hvor solid og hvor mye juling en mobil tåler som er viktigst. Ikke på hvordan den føles i handa.

 

Jeg har heller aldri hørt at Galaxy S II knirker. Så er du sikker på at du har prøvd en ekte Galaxy S II i det hele tatt og ikke en lutbillig kina kopi av den?

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg har heller aldri hørt at Galaxy S II knirker. Så er du sikker på at du har prøvd en ekte Galaxy S II i det hele tatt og ikke en lutbillig kina kopi av den?

Tror heller ikke han har prøvd en. Og når han kan påstå at "byggekvalitet og batteri er elendig.", blir man bare enda mer sikker på at dette bare er fri fantasi!

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

Det er kanskje en litt feil måte å si det på. Byggekvaliteten, altså hvor mye den tåler, hvor fort den blir ødelagt, mm., er kanskje bra. Kvalitetsfølelsen, altså hvor solid den føles i hånda, hvor eksklusivt designet er og lignende, det er forferdelig.

 

Jeg tror Samsung vil fokusere mer på dette med GS3 for å nærme seg toppmodellene til produsenter som Apple, Nokia, HTC ++.

Lenke til kommentar

Det er kanskje en litt feil måte å si det på. Byggekvaliteten, altså hvor mye den tåler, hvor fort den blir ødelagt, mm., er kanskje bra. Kvalitetsfølelsen, altså hvor solid den føles i hånda, hvor eksklusivt designet er og lignende, det er forferdelig.

 

Jeg tror Samsung vil fokusere mer på dette med GS3 for å nærme seg toppmodellene til produsenter som Apple, Nokia, HTC ++.

 

Så lenge dem kan beholde den solide kvaliteten på hele mobilen på hva den tåler og at den kan tåle mange knall og fall osv, og så lenge den ikke blir noe serlig tyngere enn Galaxy S II f.eks, så er jeg enig i at Samsung Galaxy S III kan få et annet materiale.

 

Om dem bruker et annet materiale som ikke er like solid og som ikke tåler like mye som plast gjør, så vil jeg ikke ha noe annet en den type plast som Samsung bruker i sine mobiler nå.

 

Og dette er jo noe av det som faktisk er det aller viktigste når man kjøper seg en mobil.

 

EDIT: Kvalitetsfølelsen på Galaxy S II er ikke top-notch, men den er helt grei. Å kalle den for forferdelig ville jeg heller ikke si at den er.

 

Prøv heller å se på andre grisebillige plastmobiler i fra Nokia f.eks. Da kan du få oppleve en forferdelig kvalitetsfølelse.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT: Kvalitetsfølelsen på Galaxy S II er ikke top-notch, men den er helt grei. Å kalle den for forferdelig ville jeg heller ikke si at den er.

 

Prøv heller å se på andre grisebillige plastmobiler i fra Nokia f.eks. Da kan du få oppleve en forferdelig kvalitetsfølelse.

Ja, "forferdelig" er kanskje litt overdrevent, men du ser poenget.

 

Men det ser ut som at vi er enige. Kvalitetsfølelsen på Galaxy SII er som du indikerer ikke langt unna "grisebillige plastmobiler". Sånt forventer ikke jeg av en toppmodell.

Lenke til kommentar

At folk sier at kvalitetsfølelsen er dårlig med GS2, forstår jeg ikke, den tåler faktisk ganske mye bank, jeg har mistet min tidligere S2 i bakken flere ganger med og uten beskyttelse uten at den har blitt ødelagt på noen måte.

Hva skjer med krystall telefonen Iphone dersom du mister den i bakken med eller uten beskyttelse? Tror nesten jeg kan garantere skjerm/bakside tar kvelden.

At Iphone har bra kvalitetsfølelse, stemmer nok, men se hva alle gjør med krystall platen, de pakker den inn i kondomer for å sikre seg at ikke krystallet knuser.

Så hva er best, en telefon som tåler en smell, eller ikke? Døm selv, jeg vet hva som passer meg best, krystall skal stå i skap og drikkes av ved fine anledninger.

 

Så til S3. Designet vi ser på bildene er nok sikkert kun for å skjule hva som kommer, og at endelig design blir noe annet, men at den kommer til å ha likhet fra tidligere Galaxy S telefoner.

Hardware messig blir dette ikke noen revolusjon, men 4 kjerne er nokså sikkert. Skjermen blir ikke 1080p, men heller 720p (eller som video sier 720x1184).

Vi får nok ikke se nye Exynos 5xxx brikke i denne telefone, da jeg tror A15 chip kommer nok senere i år, og slik som tidligere rykter vil ha det til, at Samsung har klart å produsere A15 før noen andre er nok tvilsomt, men at Samsung kanskje kommer før konkurentene med A15 skal vi ikke se bort ifra.

Denne telefonen blir nok en 4 kjerne oppgradering av S2 med HD skjerm, så om det skulle stemme blir det ikke ny S3 på meg, da beholder jeg min SGN til Samsung får A15 chip i 2 eller 4 kjerne.

Endret av ICS-FD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri hørt at Galaxy S II knirker. Så er du sikker på at du har prøvd en ekte Galaxy S II i det hele tatt og ikke en lutbillig kina kopi av den?

Hvordan kan jeg uttale meg om jeg ikke har telefonen selv? Telefonen knirker. Særlig ved bruk av volum- og dvaleknapp. Og det er ikke kun min modell som opplever dette.

 

Det er kanskje en litt feil måte å si det på. Byggekvaliteten, altså hvor mye den tåler, hvor fort den blir ødelagt, mm., er kanskje bra. Kvalitetsfølelsen, altså hvor solid den føles i hånda, hvor eksklusivt designet er og lignende, det er forferdelig.

Ja, det er et godt poeng.

 

Tror heller ikke han har prøvd en. Og når han kan påstå at "byggekvalitet og batteri er elendig.", blir man bare enda mer sikker på at dette bare er fri fantasi!

Du er fri fantasi. Ikke jeg.

 

Batteriet er elendig og særlig etter oppdatering til ICS. Samsung jobber også med en fiks for dette problemet. Problemet er kjent.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...