Gå til innhold

– PlayStation Network kan bli nedskalert (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å ikke tape kunder burde de isåfall la freemium være freemium. Ikke ta betalt for ALT. Alle kameratene mine som har PS3 har forsvart at den er bedre enn xbox pga det er gratis å spille på nett. Ikke ta bort siste gleden de har for å forsvare seg mot meg :tease:

 

Men sånn seriøst: De burde ikke anskaffe betaling på alt. Jeg digger xbl fordi jeg mener den blir opprettholdet bra, og sony kunne fått til det samme. Men når de først har hatt gratis, så ber du ikke plutselig at folk skal betale.

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Eneste forskjellen mellom Xbox live og playstation network er!

 

Xbox Live

Månedsbetaling der du betaler for kundeservice! Du betaler ikke for å spille online ettersom Xbox live er gratis å spille online på PC/COMPUTER! Du betaler for kundeservice hvis du har xbox/xbox360. Xbox network er det samme networken uansett om du spiller på xbox360 eller pc/computer.

 

Playstation Network

Du betaler ikke for kundeservice. Du får ikke bra kundesupport når du kontakter playstation network kundesupport.

 

 

Lenke til kommentar

Eneste forskjellen mellom Xbox live og playstation network er!Xbox LiveMånedsbetaling der du betaler for kundeservice! Du betaler ikke for å spille online ettersom Xbox live er gratis å spille online på PC/COMPUTER! Du betaler for kundeservice hvis du har xbox/xbox360. Xbox network er det samme networken uansett om du spiller på xbox360 eller pc/computer. Playstation NetworkDu betaler ikke for kundeservice. Du får ikke bra kundesupport når du kontakter playstation network kundesupport.

 

betale kun for kundeservice og ikke spillinga på xboxlive... nå har jeg hørt det å, hahahaha.... hva med å la folk få spille uten å betale.. så deretter velge å betale for kundeservicen hvis de vil?.. det er da man har gratis spilling...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eneste forskjellen mellom Xbox live og playstation network er!Xbox LiveMånedsbetaling der du betaler for kundeservice! Du betaler ikke for å spille online ettersom Xbox live er gratis å spille online på PC/COMPUTER! Du betaler for kundeservice hvis du har xbox/xbox360. Xbox network er det samme networken uansett om du spiller på xbox360 eller pc/computer. Playstation NetworkDu betaler ikke for kundeservice. Du får ikke bra kundesupport når du kontakter playstation network kundesupport.
betale kun for kundeservice og ikke spillinga på xboxlive... nå har jeg hørt det å, hahahaha.... hva med å la folk få spille uten å betale.. så deretter velge å betale for kundeservicen hvis de vil?.. det er da man har gratis spilling...

 

Xbox live er gratis på pc! I tillegg hvis du har kjøpt spillet på xbox360 så må du betale ekstra penger for å spille et online spill som du selv har kjøpt rettigheten til å spille. Og ifølge spill produsentene så er det gratis å spille spill online som du har kjøpt fra produsentene med mindre det er et mmo spill som wow og swtor.

 

Xbox live er det samme uansett om du spiller xbox live på pc eller på xbox360 for dette vet jeg godt. Jeg eier en xbox360 og spill på pc som bruker xbox live. Det er ikke noe forskjell på gratis xbox live på pc og xbox live på xbox360. Samme greia samme network! Begge lagger og iblant så lagger det ikke. Liten forskjell.

 

http://obsoletegamer.com/why-am-i-still-paying-for-xbox-live/

Lenke til kommentar

Hvorfor skal Sony ikke få lov til å ta betalt for onlinegaming når andre plattformer gjør det? Bare det blir noe billigere en Xbox Live så er jeg fornøyd!

 

Jeg har fått runna Trine 2 å fikk platinum som jeg fikk gratis via PS Plus. Spillet er verdt 75kr og jeg betalte 109kr for 3 månender med PS+. Da ser jeg ikke helt problemet om Sony skal ta en liten fee for onlinegaming via PS Plus

 

Flere eksempler med Shank 2, verdt 75kr og kan fullføre det og bli lei det.

Need For Speed Shift 2 Unleashed, verdt 249kr og kan fullføre det og bli lei det

 

Bare der har jeg spart omtrent 400kr, og det utenom dynamiske themes, DLCer osv, rabatter på spill!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...