Gå til innhold

April blir speilrefleksenes måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan Akam være så snill å gi meg tips hvor i h)(%"#¤/ jeg får kjøpt de 3 nevnte kamera?..

 

Jeg er så dritta lei av copy-past artikler!

 

Hva med å drive litt ekte journalistikk?.. Her er noen tips:

1. Ringe Nikon for å finne ut hvorfor prisen på D800 har økt før den har rukket å komme til butikk hyller.

 

2. Hvorfor Japanphoto og Fotovideo har leveringstid som er like usikre som tippe-kuponger? Såkalte leveringsdatoer har ingenting med virkeligheten å gjøre og har ofte feilmargin på 1-3 mnd.

 

3. Ringe Canon for å finne ut om de har lagt 1DX planer på is siden det er helt dødt rundt det kamera.

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jepp, slike copy-past artikler sier ingenting, iallefall ikke om det som er den reelle siuasjonen , men da kan de jo bare skifte overskrift på artikkelen neste måne og bruke den en gang til som

Mai blir muligens speilrefleksenes måned

Endret av Snekker`n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kan Akam være så snill å gi meg tips hvor i h)(%"#¤/ jeg får kjøpt de 3 nevnte kamera?..
Uhm.. Det står jo rett vedsiden av artikkelen.....

 

Også...? Får du kjøpt noen av de kamera på de nettbutikker i april ?.. Tror ikke det. Jeg kan selv lage meg nettbutikk med fiktive priser og leveringstid = "aldri i livet"... no proublemo der.

Endret av GCardinal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artikkelen burde skiftet tittel til "April blir ikke speilrefleksenes måned".

 

Og her spriker leveringstider med måneder og er alle ubekreftet. Så her må jeg si meg enig med GCardinal. Hadde Akam hatt journalistiske ambisjoner og ønsket å lage lesverdig stoff så hadde de tatt disse telefonene.

 

Personlig vil det ikke forundre meg om også mai blir ikke speilrefleksenes måned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig ser jeg frem til Canon 7D Mark II som ifølge ryktebørsen vil få en offisiell annonsering i svært nær fremtid. Det kan lett sette en ny standard for hva som er mulig å få til av iso-sensitivitet i et crop-hus.

 

Det hadde vært fint, men jeg tror 7D er og blir en outsider som ikke får en etterfølger, 7D blir nok en kuriositet på sikt :)

Lenke til kommentar

Hvis ikke 7D får en etterfølger må Canon i så fall implementere 7Ds egenskaper i et kommende 70D. De må ha noe som kan konkurrere med Nikon i semiproffe crop-hus, og Nikon kommer sannsynligvis snart med et D400.

 

Jeg tror de kommer til å gjøre 7D enda mer proft (blant annet med bedre værtetting), og at det sånn sett vil skille seg fra seriene under. Dette vil dessverre også gjenspeile prisnivået.

 

Det virker i hvert fall litt rart at de skal kutte ut en suksess, og 7D har så vidt jeg forstår vært en enorm suksess for Canon.

Lenke til kommentar

Det virker i hvert fall litt rart at de skal kutte ut en suksess, og 7D har så vidt jeg forstår vært en enorm suksess for Canon.

Jeg tror også 7D får en etterfølger, i hvert fall i form av egenskaper, om den vil hete 7D Mk II, 70D eller noe annet spiller mindre rolle.

Lenke til kommentar

Det virker i hvert fall litt rart at de skal kutte ut en suksess, og 7D har så vidt jeg forstår vært en enorm suksess for Canon.

Jeg tror også 7D får en etterfølger, i hvert fall i form av egenskaper, om den vil hete 7D Mk II, 70D eller noe annet spiller mindre rolle.

Jepp Canon MÅ følge opp dette kamera av minst 2 grunner, for det første er 7D utrolig bra og populært og for det andre må de ha noe å svare med når D400 kommer .

Om de så kaller det 70D eller 7D ll er ikke det viktigste,men jeg tror det blir 7D ll da det klinger bedre blandt kjøperne :hmm:

Lenke til kommentar

Men siden 7D selger godt ennå, er det vel nærliggende å tro de venter så lenge som mulig med en eventuell oppfølger.

 

Canon vil nok ha alle modeller opp på Digic V nå når den er lansert, men at de lanserer en 7D Mk II med "gammel" 18MP sensor virker også usannsynlig. De har det nok ikke veldig travelt med å få ut en ny versjon så lenge Nikon ikke har lansert D400.

Lenke til kommentar

Men siden 7D selger godt ennå, er det vel nærliggende å tro de venter så lenge som mulig med en eventuell oppfølger.

 

Jeg sjekker jevnlig Canonrumors.com, og jeg har ikke sett stort av rykter rundt 7DmkII i det siste. Det virker som om alt dreier seg om fullformatkameraene.

 

Har sagt det før , jeg tror neste kamera fra Canon heter 5Dx :hmm:

Lenke til kommentar

Men siden 7D selger godt ennå, er det vel nærliggende å tro de venter så lenge som mulig med en eventuell oppfølger.

 

Jeg sjekker jevnlig Canonrumors.com, og jeg har ikke sett stort av rykter rundt 7DmkII i det siste. Det virker som om alt dreier seg om fullformatkameraene.

 

Har sagt det før , jeg tror neste kamera fra Canon heter 5Dx :hmm:

 

Det er den med 35-40mp jeg har sett rykter om?

 

I tillegg ryktes det om at de vil lansere et entrylevelkamera med FF.

 

De får mye å gjøre framover. Det virker som om de har mer enn nok med å få ut 5DmkIII og 1DX. :)

Lenke til kommentar

Tror nok at 650D kommer først - nå i vår, 5Dx og 7DMkII blir sannsynligvis lansert i august.

Canon pleier jo å lansere xxxD i februar(±) så det er allerede litt på etterskudd. Hadde jeg bestemt hadde etterfølgeren til 60D faktisk hatt ganske høy prioritet. Jeg kjenner ikke Canons salgstall, men vil tro 60D sliter litt mot D7000 mens 7D fortsatt er på topp i cropklassen. 600D er det egentlig ikke så mye galt med, og inntil de får til kontinuerlig fokus for video er er Digic V eneste opplagte grunn til å oppgradere dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...