Gå til innhold

Test: Parabol eller RiksTV på hytta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, det enkleste er faktisk bare å ha stående en dekoder der oppe (canal digital) + en enkel billig antenne. du får begge to på brukten for under tusenlappen, og så tar du bare med det programkortet opp de få gangene du er der.

 

enkelt, lovlig, og billigst.

 

jeg flytter selv programkortet mellom stua, og soverommet..

tungvindt ja , men har et operatørkort ;)

Lenke til kommentar

Jeg bor i et området som det er blandet forhold hytter og hus probleme er at rikstv har så si null dekning her ute på Tromøya-derpå blir man ganske enkelt gå den sure veien med en stygg parabol.

Tromøya ligger rett utenfor Arendal-Det er også kul umulig å bruke nett filmer her å får max ca 1 Mb linje

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Parabol.. neh..

 

Hytta vår er uten strøm, vann og mobildekning. Derimot har vi peis, grill, propankomfyr samt mye god mat og vin. Unga har skauen å boltre seg i. Mer sosialt enn nrk og fjesboka.

 

Noen ganger er stillhet en nødvendighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kansje Canal Digital er billig, men det "gjør de opp for" med dårlig kundeservice. Canal Digital er rett og slett IKKE til å anbefale! Riks TV er kansje dyrere i denne testen, men yter mye bedre kundeservice enn Canal Digital.

 

En annen ting, TV på hytta??! Jeg trodde man dro på hytta for å få fred fra hverdagen!

Lenke til kommentar

Folk er forskjellig . det er ikke alle som kan unnvære tven ( spesielt når det er inne vær ) .

 

Til hytte bruk så er nok Rrikstv mest fleksibelt.

Man kan til og med klare seg med bord antenne ( hvis signalene er gode ) .

De reklamer jo også at man kan ha flere dekorere . Deriblant en på hytta for samme prisen som en.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det virket for meg, som om dette var en test på hvem som ga mest rabatt på abonementet.

Canal Digital og Smart TV: Bruk samme kort som hejmme. Tillegg kr 0

Hos VIASAT må du ta dekoderen med deg, tillegg kr 0. Alternativ er å ha en tillegsdekoder. Da må du også ha telefon fobindelse for å ringe inne for endring av dekoder. Tilelg kr 0.

Rikstv og Smart tv, tillegg kr 0

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal gå til innkjøp av campingvogn, og vil da trenge et eller annet tv ab.

 

Nå er det slik at mine foreldre har bobil og CD Entertainment Full Pakke.

Vil ikke jeg da feks kunne/eller mine foreldre utvide dette ab med flere dekodere til noen kroner ekstra?

 

https://parabol.canaldigital.no/Vare-produkter/Kanalpakker/Familiepakken/

 

Jeg tolker det nå slik at mine foreldre kan utvide ab. deres med en dekoder til.

At jeg da må betale 149,- mnd fremfor det dobbelte?

 

Eller finnes det andre bedre løsninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...