Gå til innhold

Håper på SOPA-kaos i Washington


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks

 

*facepalm*

 

Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks

 

*facepalm*

 

Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet.

 

 

Hvorfor ikke bare ha en melding i banneret slik de gjør når de tigger penger?

 

Hvis poenget ikke var å hindre folk i å lese det de vil var dette en dårlig måte å gjøre det på da flertallet neppe vil prøve å stoppe lastingen av siden på akkurat riktig tidspunkt.

Lenke til kommentar

Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks

 

*facepalm*

 

Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet.

 

Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden , de trenger ikke leke at de sperrer ned siden i 24 timer.

Lenke til kommentar

Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks

 

*facepalm*

 

Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet.

 

Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden

 

Javel? Hva baserer du det på?

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden , de trenger ikke leke at de sperrer ned siden i 24 timer.

 

Tror nok en stor del av befolkningen ikke har fått med seg dette enda. Og det er denne delen av befolkningen som faktisk har mulighet til å få stoppet lovforslaget, ikke den 1% av befolkningen med stor interesse for data.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks

 

*facepalm*

 

Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet.

 

Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden

 

Javel? Hva baserer du det på?

 

AtW

 

 

så du mener denne SOPA saken , hva den vil komme til å gjøre med internett , friheten vår osv er relativt ukjent for folk ?

 

Jeg syns ikke det har vært annet en medieoppslag og gnål om dette en god stund nå både innland og utland. tv, internett , aviser , radio , hva mer trenger du ?

 

Telepatisk overføring av konsekvenser ?

 

Jeg syns denne stengingen av wikipedia er latterlig dårlig utført, that is all.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...