Gå til innhold

Fotokonkurranse: Naturen i byen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tryne boka er ikke ikke tillhenger av den dermed er man stengt ute av det gode selskap liksom. :new_woot:

 

Godt og godt selskap, ville ikke kalle den boka et godt selskap :)

 

Var forsåvidt greie nok betingelser, spesielt at de ikke skal ha bruksrett over alle innsendte bilder kun premierte.

 

WWF-Norge forbeholder seg retten til å offentliggjøre innsendte bidrag vederlagsfritt på konkurransens internettside, og til å benytte premierte bidrag som illustrasjoner i WWFs egne publikasjoner. Bildene vil bli kreditert med fotografens navn, og kan bli beskåret i forbindelse med en eventuell offentliggjøring.
Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Er ikke noe fan av FB, og har heller ikke konto, men det er kanskje greit å holde ting i perspektiv. Hverken beskrivelsen av konkurransen eller reglene krever pålogging, reglene fordrer ikke noe FB-konto-spesifikt, og det er en epost adresse å sende bidragene til. Siden med innsendte bilder krever heller ikke pålogging.

 

Jeg liker heller ikke FB, men ærlig talt, hvor stort er problemet her?

Lenke til kommentar

Jeg liker heller ikke FB, men ærlig talt, hvor stort er problemet her?

Problemet er følgende setning:

 

Konkurransen finner sted på WWF-Norges Facebook-side, hvor også alle innsendte bidrag vil bli publisert. Konkurransereglene finner du her.

 

Særlig sett i sammenheng med vilkår 2.1 i Facebooks Terms (min utheving):

 

For content that is covered by intellectual property rights, like photos and videos (IP content), you specifically give us the following permission, subject to your privacy and application settings: you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with Facebook (IP License). This IP License ends when you delete your IP content or your account unless your content has been shared with others, and they have not deleted it.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...