Gå til innhold

Gears of War 3 får flerspillerutvidelse (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som om de liksom ikke hadde tid til å få slengt med Blood Drive og Dizzy (alle figurene, egentlig) ved utgivelsesdato. Hurra for melking.

 

Nå er jeg i og for seg ikke motstander av "melking" så lenge det er noe ekstra og positivt som kommer, men sett utenifra (altså ikke spiller GoW 3) er Epic allerede å få seg et skudd for baugen i og med at de selger fra dag én skins som koster langt bortimot det samme som spillet selv om man vil ha alle sammen. Og det er skins som ikke gjør noen ting utover å forandre utseendet på våpnene. Sett i sammenheng med utgivelsestidspunktet så lukter det litt surt av denne fremgangsmåten.

Lenke til kommentar

Og det som er ekstra irriterende er at disse oppdateringene er 108 kb store, altså størrelsen på en unlock key. Det vil si at alle disse fine våpenfargene allerede ligger på DVDen, men nei, dem må du betale 1200 ms points per våpen for. Hver gang jeg ser en 108 kb oppdatering blir jeg fylt med et endeløst raseri!

Lenke til kommentar

Det er jo i og for seg ikke noen stor sak i mine øyne, at det ligger på disken betyr at det gjør spillet kompatibelt for alle uten ekstra oppdateringer for alle spillerne ved en senere anledning.

 

Da syns jeg det er verre at de så kort etter slippdato kommer med en såpass dyr oppdatering av spillet når det er en fullpris-tittel i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Begge deler er like irriterende. Da er vi tilbake til idéen om at når man har kjøpt et spill på utgivelsesdato, så bør alt på disken være mulig å bruke uten å betale mer. Det vil i teorien si at til de fem hovedvåpnene i spillet (etter rask, halvsløv hoderegning) så finnes det våpenskins til 6000 ms points låst på disken. Det er en desperat form for melking og rett og slett jævlig frekt.

Lenke til kommentar

La meg heller søke på beast/horde modus på høyere vanskelighetsgrad! Beast er ikke noe vanskelig i det hele tatt akkurat nå, og når man får berserker er det ikke mulig å tape engang.

 

Tror jeg venter inntil videre. Gikk lei av at 90% av kills i MP er med hagle og, så det frister ikke å spille noe særlig mer versus heller.

Lenke til kommentar

Begge deler er like irriterende. Da er vi tilbake til idéen om at når man har kjøpt et spill på utgivelsesdato, så bør alt på disken være mulig å bruke uten å betale mer. Det vil i teorien si at til de fem hovedvåpnene i spillet (etter rask, halvsløv hoderegning) så finnes det våpenskins til 6000 ms points låst på disken. Det er en desperat form for melking og rett og slett jævlig frekt.

 

Vel, jeg er uenig i plasseringen av hva man betaler for, ellers er jeg helt enig. Gears of War 3 høres ut som en f2p-tittel i disse dager, problemet er at det koster 600 kroner nytt. Og at det knapt har rukket å lande i postkassene til folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...