Gå til innhold

– Apple lager billig-iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Når en iPhone ikke er noe bra til å starte med, hvor dårlig blir ikke da den billigere versjonen?

Svært saklig :w00t:

 

On topic: Vil tro denne havner på rundt 3000-3500. Og i er iallefall i mine øyner langt bedre alternativer enn andre telefoner i den prisklassen :-)

Lenke til kommentar

For de som kunne tenke seg en Iphone men ikke helt har økonomien til det virker dette som et bra tiltak. Men jeg er redd 8GB blir for lite for mange. Selv sliter jeg å presse musikken min inn på et 16GB minnekort. Jeg må velge vekk flere album, og kutte ut alt av livealbum. 8GB hadde vært helt uholdbart. Hvorfor kan de ikke bare lage en versjon med 1-2GB og plass til minnekort?

Lenke til kommentar

Apple tar ca 800kr bedre betalt for 32gb som for 16gb varianten, mens prisforskjellen på et 32gb og et 16gb class 10 sdhc kort er ca 150kr. Mao, Apple tjener veldig mye bedre på 32gb varianten og vil ikke la folk kjøpe minnekort fra noen andre.

 

@Dauemannen du kan jo gå for en android-telefon med plass til minnekort, et class 10 sdhc 32gb minnekort koster 330kr. Prisjakt gikk akkurat ned nå, så fant ikke noen billige 64gb kort, billigste på prisguide.no var 999kr. ;)

Lenke til kommentar

iPhone 4 er den mestselgende smarttelefonen i USA, selv om den er over ett år gammel.

Mer imponerende er det at 3GS ligger på andreplass. Ikke verst for en over to år gammel telefon :)

 

Dvs. at det ser ut til å være et brukbart marked for en billigere modell med lavere specs der ute.

 

http://isource.com/2011/08/22/iphone-4-and-iphone-3gs-found-to-be-best-selling-smartphones-in-us/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...