Gå til innhold

Suksess for gratis Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, jeg tenkte jeg skulle gi et mmorpg spill en sjanse, for pvp sin skyld! Noen som vet om dette spillet er det riktige å starte med da?

 

Det er påbegynt en reform av grunnsystemene i spillet nå, som skal jevne ut mye av de "problemene" som elitespillere (PvP) har klaget på siste tiden. Uansett så er PvP en utfordring i dette spillet, og krever mye trening og engasjement. Kampsystemet er en av grunnene til dette.

 

PvP skjer enten på minigame twinks pre 80 eller på lvl 80, eller overalt på noen av pvp serverne. En helt ny server er dedikert til hard core pvp med begrenset item drops og minimum av vakter.

 

Last ned & prøv selv, det er gratis å teste!

Lenke til kommentar

vel, jeg tenkte jeg skulle gi et mmorpg spill en sjanse, for pvp sin skyld! Noen som vet om dette spillet er det riktige å starte med da?

 

Det er påbegynt en reform av grunnsystemene i spillet nå, som skal jevne ut mye av de "problemene" som elitespillere (PvP) har klaget på siste tiden. Uansett så er PvP en utfordring i dette spillet, og krever mye trening og engasjement. Kampsystemet er en av grunnene til dette.

 

PvP skjer enten på minigame twinks pre 80 eller på lvl 80, eller overalt på noen av pvp serverne. En helt ny server er dedikert til hard core pvp med begrenset item drops og minimum av vakter.

 

Last ned & prøv selv, det er gratis å teste!

 

Jepp, det skal jeg gjøre! Får bare håpe det kjører nokså greit på pcen min!!

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

rart at markedsførign delen ikkje har prøvd og gjøre kjempekampaine med at "kjøper du expansionen får du blllet til filmen" eller noe, alltid synest funcom er veldig ferske med spill

 

men komer ikkje til og gå tlbake siden dei fårsat har dei ekstreme hullene med grind, gjekk heller over til rift igjen

Lenke til kommentar

rart at markedsførign delen ikkje har prøvd og gjøre kjempekampaine med at "kjøper du expansionen får du blllet til filmen" eller noe, alltid synest funcom er veldig ferske med spill

 

men komer ikkje til og gå tlbake siden dei fårsat har dei ekstreme hullene med grind, gjekk heller over til rift igjen

 

Tror FC ikke har så stor kontroll over filmen, de er nok glade for å få de mulighetene de har fått.

 

Hvilke hull i spillet? har for mange quests med mine chars jeg da...men men.

Lenke til kommentar

rart at markedsførign delen ikkje har prøvd og gjøre kjempekampaine med at "kjøper du expansionen får du blllet til filmen" eller noe, alltid synest funcom er veldig ferske med spill

 

men komer ikkje til og gå tlbake siden dei fårsat har dei ekstreme hullene med grind, gjekk heller over til rift igjen

 

Tror FC ikke har så stor kontroll over filmen, de er nok glade for å få de mulighetene de har fått.

 

Hvilke hull i spillet? har for mange quests med mine chars jeg da...men men.

Jeg må også spørre; hva slags grind er det du snakker om? Er det pre eller post lvl 80? Om det er prosessen å levle opp du tenker på vil jeg si meg uenig. Nå er spillet såpass stappet ned quests og dungeons at det går fint an å dinge 80 uten å kjøre klassisk grind. (men grinding kan gjøre prosessen raskere).

 

Uansett, må si meg svært fornøyd med utviklingen i spillet. Selv om Funcom presterer å monge til etter eller annet med omtrent hver patch, har ikke det noe å si på spillopplevelsen min. Grunnen til at jeg enda spiller dette er rett og slett at det er såpass utfordrende. (til og med PvE er er utfordring lengre ut i endgame.)

Lenke til kommentar

Blir så trist når laptopen min ikkje klarer å kjøre dette spelet. Er vel og merke ein 22000,- HP8710w maskin med gode specs. Problemet er bare at PC'en blir alt for varm når eg spelar, og sjølv om eg har kjøpt ein zalman laptop cooler og tørka vekk støv inne i PC'en med ein Q-tip, så klarer maskinen maks 15 minutter med lavaste grafikk setting. Skal fort bli ein kraft PC (stasjonær!) Når eg er ferdig på skolen og slått meg til ro.

 

Er stor fan av desse gratis MMO'ane! Det er noen som virkelig klarer å gjennomføre det uten at det blir "spill gratis og farm i 1000 år / betal og vinn". Og bare sjå korleis populasjonen skyter opp mot skyene. Det er bra for Funcom at dei får suksett nå, litt seint men alikevel bra. =D

Lenke til kommentar

rart at markedsførign delen ikkje har prøvd og gjøre kjempekampaine med at "kjøper du expansionen får du blllet til filmen" eller noe, alltid synest funcom er veldig ferske med spill

 

men komer ikkje til og gå tlbake siden dei fårsat har dei ekstreme hullene med grind, gjekk heller over til rift igjen

 

De kommer til å kjøre en "felles" markedsføring. Hullene med grind er stort sett tettet, forresten.

 

Massively: "Have you seen the finished Conan film yet, and if so, what did you think? Does it capture the dark, brooding Hyboria that's so prevalent in the game's art direction? Can we expect to see any AoC ads packaged with the film in theaters?"

 

 

Craig "Silirrion" Morrison: "The film is distributed by different companies in different parts of the world, so whether you see any of the co-promotions for the game depends on where you live. The eagle-eyed amongst the Conan fans will have already noticed that the game is featured on the main Lionsgate website for the movie, and just as we have already run campaigns with the Lionsgate audience, we are doing likewise with other territories where we can as well."

 

 

Source

 

Dette spillet ser utrolig bra ut enda må jeg si! Og musikken må være noe av det beste innen sjangeren, kanskje jeg skal stikke innom Hyboria en tur jeg også :)

 

Det må du bare gjøre. Funcom kommer med en ny "adventure pack" i løpet av måneden. Her vil det, forhåpentligvis, også bli storslått musikk. Fra det samme intervjuet jeg linket til:

 

 

"Any new music from Knut Haugen with the Savage Coast content?

 

Yes, Knut has again contributed a stellar set of tracks to go with the Turanian setting. The tracks are again recorded with a live orchestra and are again up to his exceptional standards. Since this is a smaller piece of content, it's not a full soundtrack, but the new tracks really capture the feeling and atmosphere of these areas. It is always a pleasure to be able to involve Knut; his soundtrack work is an integral part of the game and part of what gives our world such a fantastic atmosphere."

Lenke til kommentar

eg må innrøme at er ekstremt lenge siden har spiltl det ja (siden blei git ut) og 1 år etterpå trur eg det var for ein ekstra sjanse men det skuffet meg veldig at når eg kom vekk fra tortaga(trur det den heite) var det fort til eg gjekk tom for quest (spesielt i lvl 40-50 ) som gjorde at eg ikkje orket mer. men om det er tettet så får eg ha det i bakhodet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...