Gå til innhold

From Dust er snart klart (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må først si at dette spillet ser rååååått ut! gleder meg helt vilt! Enda bedre ble det når jeg fikk vite at pc versjonen kommer samtidig som 360!!

 

Har snuset litt rundt på Ubisoft sine facebook sider og fått tak i noen der. Hør på dette:

 

Ubisoft Nordic Hi Øyvind, PC release is set to July 27th, but I can't comment on the PS3 version. At the moment it's "summer 2011". But we'll have something in store for you From Dust-waiting fans around the release, so stay tuned :) |PP

 

 

Hva tror dere dem har på lur?

Lenke til kommentar

dette har eg gledet meg til =D

 

men det blir litt feil og seie oppfølgeren til "populous", det blir meir "Doshin the giant" ut i fra gameplay og meir puzzle ein "LIGHTNING DRAGON TORNADO og ANDARA.....ynska.....prester"

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

I alle dager... XBLA-tittel? PC til 80 kroner (i følge GR)? Og jeg som trodde dette var et helt vanlig fullpris-spill... Blir dette lansert bare som en slags tech-demo rett og slett?

 

 

 

du er nok litt ute på jordet :p

 

Dette er et Arcade spill som kommer til 360 og PC 27 Juli + ps3 men den er det ingen release dato på, og det vil koste 115kr. - 1200MS points.

 

Man kan forhåndsbestille her på pc:

 

http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/productID.229656800/From_Dust.html

Lenke til kommentar

Jeg bekreftet nå det på en måte selv da i innlegget mitt ;) - Men jeg ble overrasket, fordi jeg har fulgt med på videoer og slikt fra dette spillet fra starten, dog har jeg ikke lest så mye om hvor det skulle lanseres før jeg så denne artikkelen :)

 

1200MS-points, jeg kjøper 2100 points fra Amazon for ca 110kr, så da blir det bare drøye 60kr da. Kommer til mest sannsynlig til å kjøpe PC-versjonen, men siden det er såpass billig så er det vel mulig jeg ordner på 360'n også :)

 

Får for øvrig "Product not available" på linken, men det kommer kanskje opp igjen senere.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Gleder meg til dette spillet.

Håper bare på en demo først.

Alle XBLA spill har en demo, men spillet er så billig at du ikke trenger det uansett.

 

 

True that! Bare kjøp spillet! støtt dem og kanskje vi ser From Dust 2? :D

 

 

btw pre-order sia til ubisoft er oppe igjen:

 

http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/productID.229656800/From_Dust.html

 

men jeg venter til det kommer på steam :)

Endret av xFreakyx
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha bestilt spillet, men blir straks skeptisk når jeg kommer til bestillingsvinduet og de vil ha opplysninger som adresse, fullt navn, fødselsdato etc. Spess med tanke på hvor lett enkelte grupper har hacket seg inn på forskjellige store firmaer og stjålet kundeopplysninger. Dette er opplysninger de kan bruke til å bestille nytt kredittkort i ditt navn :(

Lenke til kommentar

Arg, skulle gjerne sett den 37 min lange videoen, men har ikke nett til det :(

 

Lurer veldig på hvordan selve spillet blir; hva driver spillet videre,hvordan spillbarheten blir, hvor store muligheter man har osv. Gleder meg uansett, klart kjøp til PC. Tenker meg spillet vil yte best der ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Release på From Dust PC er byttet til 17/08/2011. Takket være Microsoft (noe jeg tror) pga dem vil ha salget på Xbox360 så stort som mulig, fordi dem tror det vil bare bli piratkopiert på pc. Helt latterlig! ventet så spent på dette spillet nå, også 2 dager føre release så bytter dem dato! noe så idiotisk! dem kommer til å miste en god del pc kunder nå, dem vil heller piratkopiere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...