Gå til innhold

Vi har testet Wii U!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skeptisk til de nye analoge kontrollene. Ser ut som samme type analog kontroll som 3DS har. Har prøvd den litt og det fungerte bra, men synes ikke det var en fullverdig erstating for en konvensjonell analog styrepinne.

 

Finnes det noe informasjon om selve konsoll-enheten? Regner med at den er en separat enhet, og ikke innebygd i kontrolleren. Hvor portabel tror dere denne konsollen kommer til å være? Vil den benytte samme lagringsmedium som Wii og være bakoverkompatibel? Hadde ikke overasket meg om Nintendo hadde benyttet et annet lagringsmedium.

Lenke til kommentar

Har stor tro på at denne konsollen. Selvom jeg ikke kommer til å bruke den lille skjermen som en håndholdt mens TV'en er av eller har på en annen kanal så mye, så funker den jo fint på nesten samme måte som på DS.. etter det jeg så. At man kan se inventory, maps, hente ut items og slikt uten å trykke på Select/Pause hver gang. Dette gjør spilling (ihvertfall for meg) mye mer praktisk. Og det kommer helt sikkert alternative kontrollere man kan kjøpe til Wii U etterhvert, hvis folk ikke liker de klassiske så grusomt mye. Dette er uansett flott gjort av Nintendo, gleder meg meget mye til release.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg vart noe særlig imponert over Wii U.

Selvfølgelig er det flott med en ekstra skjerm på kontrolleren, men så tenker jeg hva er vitsen?

Er ikke noe særlig interessert i slike små gimmicker som for eksempel inventory, maps etc bryr jeg meg fint lite om.

Veldig mye av det de vist fram er faktisk ikke nytt i det hele tatt, som for eksempel når han flikket videoen over til skjermen, det kan jeg like så godt gjør med mobilen min.

Flirer også litt av dem når de sier "Advanced Graphics", når de baserer konsollen sin på 5 år gammelt hardware er det ikke avansert!

Vil faktisk si at PSVita imponerte meg mye mere enn det Wii U gjorde, på alle områder.

 

Nintendo prøver for hard, men failer hardt. Dessverre.

Endret av xeenz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du forhånds bestiler på cdon.com koster den 4499 kr(!) det er 2000 mer en ps3 og 2500 mer enn xbox 360. men det blir nok likevel så jeg kjøper den tilslutt.

 

Venter litt jeg og ser om Elkjøp får en fin pris på den...dem pleier det. Husker jeg kjøpte min PS3 for rett under 6000,- koster å være først ute.. :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte min PS3 for rett under 6000,- koster å være først ute.. :p

 

På den annen side, hvis ikke de har noen spennende titler (som du ikke kan få på andre konsoller/PC) ute, så kan du jo spare litt penger ved å vente på første betydelige førstepartstittel. Tenker jeg iallefall kjører det opplegget.

Lenke til kommentar

 

Finnes det noe informasjon om selve konsoll-enheten? Regner med at den er en separat enhet, og ikke innebygd i kontrolleren. Hvor portabel tror dere denne konsollen kommer til å være? Vil den benytte samme lagringsmedium som Wii og være bakoverkompatibel? Hadde ikke overasket meg om Nintendo hadde benyttet et annet lagringsmedium.

 

Konsollen er separat ja, sjekk ut dette bildet så ser du den ved siden av tv-en

 

29bd4ea099a48f3aeecb73a09fd0e3e5_2011_hw_3_imge11_e3_4961x3508.f.jpg

 

Konsollen streamer informasjonen til kontrolleren som ikke har egen prossessor, gpu eller ram, så den vil ikke bli veldig portabel. Blir designet for å virke i samme rom. Den er bekreftet å være bakoverkompatibel med Wii, men ikke med Gamecube. Den bruker Nintendo Optical Disc 3.0 som tilsvarer 25gb.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg vart noe særlig imponert over Wii U.

Selvfølgelig er det flott med en ekstra skjerm på kontrolleren, men så tenker jeg hva er vitsen?

Er ikke noe særlig interessert i slike små gimmicker som for eksempel inventory, maps etc bryr jeg meg fint lite om.

Veldig mye av det de vist fram er faktisk ikke nytt i det hele tatt, som for eksempel når han flikket videoen over til skjermen, det kan jeg like så godt gjør med mobilen min.

Flirer også litt av dem når de sier "Advanced Graphics", når de baserer konsollen sin på 5 år gammelt hardware er det ikke avansert!

Vil faktisk si at PSVita imponerte meg mye mere enn det Wii U gjorde, på alle områder.

 

Nintendo prøver for hard, men failer hardt. Dessverre.

 

Går du på narkotiske stoffer?

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg vart noe særlig imponert over Wii U.

Selvfølgelig er det flott med en ekstra skjerm på kontrolleren, men så tenker jeg hva er vitsen?

Er ikke noe særlig interessert i slike små gimmicker som for eksempel inventory, maps etc bryr jeg meg fint lite om.

Veldig mye av det de vist fram er faktisk ikke nytt i det hele tatt, som for eksempel når han flikket videoen over til skjermen, det kan jeg like så godt gjør med mobilen min.

Flirer også litt av dem når de sier "Advanced Graphics", når de baserer konsollen sin på 5 år gammelt hardware er det ikke avansert!

Vil faktisk si at PSVita imponerte meg mye mere enn det Wii U gjorde, på alle områder.

 

Nintendo prøver for hard, men failer hardt. Dessverre.

 

Går du på narkotiske stoffer?

 

Prøver du å være morsom eller? latterlig.

Kom opp med noe fornuftig å si, vær så snill? Takk.

Endret av xeenz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg vart noe særlig imponert over Wii U.

Selvfølgelig er det flott med en ekstra skjerm på kontrolleren, men så tenker jeg hva er vitsen?

Er ikke noe særlig interessert i slike små gimmicker som for eksempel inventory, maps etc bryr jeg meg fint lite om.

Veldig mye av det de vist fram er faktisk ikke nytt i det hele tatt, som for eksempel når han flikket videoen over til skjermen, det kan jeg like så godt gjør med mobilen min.

Flirer også litt av dem når de sier "Advanced Graphics", når de baserer konsollen sin på 5 år gammelt hardware er det ikke avansert!

Vil faktisk si at PSVita imponerte meg mye mere enn det Wii U gjorde, på alle områder.

 

Nintendo prøver for hard, men failer hardt. Dessverre.

 

Går du på narkotiske stoffer?

 

Prøver du å være morsom eller? latterlig.

Kom opp med noe fornuftig å si, vær så snill? Takk.

 

Hva har du røyket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...