Gå til innhold

BioWare med Dragon Age III (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragon Age 3 lover nyvinninger som gjør spillet enda mer massevennlig. Denne gangen trenger du ikke å spille en gang. Det er bare å sette seg tilbake i godstolen og se på! Xbox-versjonen er selvfølgelig prioritert, og her vil du kunne vifte med hånden til Kinecten din i enkelte tilfeller, hvor du må ta valget mellom å si "Ja" eller "Nei". Sistnevnte dialogvalg vil være akkompagnert av to gigantiske smilefjes som forteller deg om det du svarer på regnes som slemt eller snilt, så du ikke trenger å ta noen reelle valg selv.

 

Personlig kunne jeg ikke ønske meg noe annet, så jeg gleder meg utrolig mye

Endret av Error
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal sammenligne nye titler med tidligere spill i en serie. I motsetning til film finnes det faktisk ganske mange spill som blir bedre utover i en serie. Men System Shock 2, Dune 2, Left4Dead 2, Metal Gear X, Civilization 5, Warcraft 3, Assassins Creed 2, GTA 4, Diablo 2, Call of Duty 4, Halo 3, Battlefield 2, Half-Life 2, samtlige Final Fantasy spill mellom 2-9, Street Fighter 4, Mega Man 9, osv.. er kanskje ikke representative nok?

Lenke til kommentar

Dragon Age 3 lover nyvinninger som gjør spillet enda mer massevennlig. Denne gangen trenger du ikke å spille en gang. Det er bare å sette seg tilbake i godstolen og se på! Xbox-versjonen er selvfølgelig prioritert, og her vil du kunne vifte med hånden til Kinecten din i enkelte tilfeller, hvor du må ta valget mellom å si "Ja" eller "Nei". Sistnevnte dialogvalg vil være akkompagnert av to gigantiske smilefjes som forteller deg om det du svarer på regnes som slemt eller snilt, så du ikke trenger å ta noen reelle valg selv.

 

Personlig kunne jeg ikke ønske meg noe annet, så jeg gleder meg utrolig mye

 

 

Haha :D Den kjøper jeg uansett :!:

 

Men jeg har trua på at de "fikser" serien :)

DA3 blir nok kult :)

Lenke til kommentar

Jeg sverger herved med hjertet i hånden og leveren i den andre at jeg ikke troller når jeg sier at jeg likte Dragon Age 2. Ja, den hadde klare mangler i forhold til hva vi forventet av en verdig oppfølger til DAO men historie og karakterer var upåklagelige (ang anders, noen folk liker hvist emoer, go figure) og kamp, selv om gibbingen var overdrevet og det var litt vel mye cannon-fodder, var en forbedring i forhold til det første spillet i serien med sin ganske utdaterte klikk-stå-stille-og-vent-til-en-av-dere-dør kamp mekanikk.

 

Nei, mitt første spill var ikke Halo eller Modern Warfare. Rpg fanatiker så det holder :p

Lenke til kommentar

Bioware kommer til å tape på denne strategien i lengden da de mister den trofaste kundemassen sin som i stor grad er grunnen til at spill som Dragon Age II faktisk eksisterer. Jeg kommer til å styre glatt over Dragon Age III da Dragon Age II var den største skuffelsen på år og dag (Heroes of Might and Magic IV).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal sammenligne nye titler med tidligere spill i en serie. I motsetning til film finnes det faktisk ganske mange spill som blir bedre utover i en serie. Men System Shock 2, Dune 2, Left4Dead 2, Metal Gear X, Civilization 5, Warcraft 3, Assassins Creed 2, GTA 4, Diablo 2, Call of Duty 4, Halo 3, Battlefield 2, Half-Life 2, samtlige Final Fantasy spill mellom 2-9, Street Fighter 4, Mega Man 9, osv.. er kanskje ikke representative nok?

 

90% av spillene du nevner er spill som bare har gjort noen små forbedringer her og der, grunnen til at DA2 får så mye kritikk er fordi det gikk så langt bort fra det som var det første spillet istedenfor å bygge på konseptet. Hvis Street fighter 4 ble turbasert, cod 4 ble en milsim og diablo 2 ble et historiedrevet rpg, så hadde det blitt like mye oppstyr. Dessuten er det mange av oppfølgerne du lister opp som jeg ser på som desidert dårligere enn sine forgjengere.

 

Men når det gjelder DA3 så har jeg liten tro. Bare glad CD-Projekt har tatt et skritt frem med TW2... lenge siden jeg har storkost meg så mye med et rpg.

Lenke til kommentar

Nå med så mye blodsprut at du må vaske skjermen din mellom hver respawn! Kroppsdeler vil gi AoE-damage når monstrene eksploderer med enda større kraft enn før. På ultra nightmare vanskelighetsgrad vil også friendly fire være på.

 

Xbox 360-versjonen, som så riktig nevnt ovenfor er prioritert vil få med en egen skreddersydd håndkontroller med en knapp, så man ikke trenger å tvile på hvilken knapp man skal trykke på for at noe awesome skal skje.

 

Dialoghjulet er også byttet ut med et revolusjonerende og strømlinjeformet nytt dialogsystem, som gir deg to svaralternativer til alle samtaler, good og evil.

 

Man vil også få 50 ulike DLC-er på releasedagen, som man vil få kun for 1 dollar per stykk! Sluttbossen vil også komme som DLC, helt gratis!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...