Gå til innhold

Her er supernettet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ser at jeg til vanlig har 600/200 ca, men en stund var den 10/1.

 

Regner med at et samordna raid fra hele nettet på TG ville tatt ned det meste, ja.. :p

 

EDIT: Men om det går an å utføre DoS vet jeg ikke, har ikke nok kunnskap til å kunne si noe om det.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

En server i oslo er jo egentlig unødvendig å teste mot (da linjene går fra oslo til vikingskipet).. Hva å teste mot microsoft sine update servere, de har ganske hyfsad båndbredde? Eller hva med å finne en stor fil seedet av mange for å se om båndbredden er 100 gigabit internett, eller bare juks og fanteri slik at det ikke er 100gbit mot Gix.

Lenke til kommentar

En server i oslo er jo egentlig unødvendig å teste mot (da linjene går fra oslo til vikingskipet).. Hva å teste mot microsoft sine update servere, de har ganske hyfsad båndbredde? Eller hva med å finne en stor fil seedet av mange for å se om båndbredden er 100 gigabit internett, eller bare juks og fanteri slik at det ikke er 100gbit mot Gix.

Får 679/216 på tptest.se som går til Stockholm, som jo faktisk er bedre enn jeg fikk på speedtest.net.

Lenke til kommentar

Husker at Peter Molyneux i sin tid sa at det var lett å stoppe piratene.

Alt han trengte å gjøre var å gjøre den totale størrelsen på spillet opp i 50Gb...

 

Vell! Ser ut til at om han hadde stolt på den planen, så hadde den blitt slått istykker en stund siden i allefall.

Lenke til kommentar

En server i oslo er jo egentlig unødvendig å teste mot (da linjene går fra oslo til vikingskipet).. Hva å teste mot microsoft sine update servere, de har ganske hyfsad båndbredde?

Ikke hyfsad nok. Ingenting jeg laster ned går like tregt som opdateringer via Windows update. Mens andre ting kan laste ned med 1.4MBps, går MS-oppdateringer som regel på 256Kb eller lavere. Faktisk stort sett lavere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...