Gå til innhold

Neste StarCraft II i 2012? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOOOOOOOO! Jaja, får vel være glad de tar seg den tiden de trenger. Er nok av utviklere som ikke gjør det for tiden...

 

Virker som de tar mer enn tiden de trenger, det er tross alt bare en expansion, burde være greit mulig å få til i løpet av et år, mye av arbeidet er jo allerede gjort når WoL kom ut. Ellers underbygger jo bare dette min misnøye med å dele det opp etter rase, de burde heller hatt 30 missions med 10 på hver rase i første utgave.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt greit at det tar litt tid mellom hver utgivelse. Personlig liker jeg å ha ting å glede meg til. Jo lenger jeg må vente på spillet, desto gladere blir jeg når det først kommer. Dessuten er det fint at det går litt tid mellom hver utgivelse. Da får man tid til å gjøre andre ting enn å kun spille. Dessuten kommer det jo spill i andre serier i mellomtiden. For eksempel er det ikke veldig lenge til Shogun 2: Total War kommer ut, og da er det greit om jeg får tid til å spille det litt før neste Starcraft 2-ekspansjon kommer ut. Sist, men ikke minst, vil det forhåpentligvis føre til at det ikke blir så lang ventetid mellom siste ekspansjon og et eventuelt Starcraft 3, eller annet Blizzard-spill. Å vente nesten et årtie på en oppfølger etter lanseringen til ekspansjonen av et spill er litt i meste laget. Da er det bedre å vente halvannet år på hver ekspansjon, og så få kortere ventetid fra siste ekspansjon til neste spill.

Lenke til kommentar

NOOOOOOOO! Jaja, får vel være glad de tar seg den tiden de trenger. Er nok av utviklere som ikke gjør det for tiden...

 

Virker som de tar mer enn tiden de trenger, det er tross alt bare en expansion, burde være greit mulig å få til i løpet av et år, mye av arbeidet er jo allerede gjort når WoL kom ut. Ellers underbygger jo bare dette min misnøye med å dele det opp etter rase, de burde heller hatt 30 missions med 10 på hver rase i første utgave.

 

AtW

 

Det kan godt hende, men det er jo ikke som de stikker tommelen opp rompa og venter ett ekstra år på gøy. Det er vel heller at de prioriterer å forbedre WOL litt mer til å begynne med.

 

Selv likte jeg å få det delt opp, selv om det kan bli noe oppstykket. Tror ikke jeg vil ha noe imot å kjøre gjennom WOL atter en gang før heart of the swarm kommer ut.

Lenke til kommentar

Syns eg er alt for dårleg av Blizzard da eg ser på HotS og LotV meir som expansion-pakkar enn fullverdige spel.

tja.. om HotS og LotV får like mye innhold som den første pakken så kvalifiserer det jo helt klart til å kalles fullverdige spel :)

Wings of Liberty er jo helt syk value for money

 

Ja, vi får singleplayer-kampanjar med like mykje innhald som i eit fullverdig spel. Men sjølve SC2 har vi jo fått, ikkje sant? Det vi ventar på er jo berre missions, historie og mellomsekvensar. Sjølve spelet (utanom framtidige patchar) er jo ferdig - fundamentet. Derfor ser eg på desse som ekspansjonar, og at Blizzard skal la det gå nesten 2 år til neste gong ser eg på som dårleg behandling av fansen.

 

Og ikkje kom med leksa om at Blizzard brukar så lang tid dei må for å få det bra; fundamentet for SC2 er jo alt ferdigutvikla!

Endret av bjarozz
Lenke til kommentar

Derfor ser eg på desse som ekspansjonar, og at Blizzard skal la det gå nesten 2 år til neste gong ser eg på som dårleg behandling av fansen.

 

Helt 100% uenig.

 

At blizzard fokuserer på å balansere og forbedre multiplayerdelen av Wings of Liberty, framfor å spy ut expansions i hytt og pine (som sikkert kommer til å inneholde nye units for multiplayer = føkke opp balansen mer) for å tjene raske penger ser jeg på svært svært god behandling av fansen.

Lenke til kommentar

Derfor ser eg på desse som ekspansjonar, og at Blizzard skal la det gå nesten 2 år til neste gong ser eg på som dårleg behandling av fansen.

 

Helt 100% uenig.

 

At blizzard fokuserer på å balansere og forbedre multiplayerdelen av Wings of Liberty, framfor å spy ut expansions i hytt og pine (som sikkert kommer til å inneholde nye units for multiplayer = føkke opp balansen mer) for å tjene raske penger ser jeg på svært svært god behandling av fansen.

 

Eg syns rett og slett 2 år er eit litt for langt tidsrom. 1 år f.eks. hadde vore passande. Å bruke 1 år på ei kampanje til eit spel som dei allereie har brukt X antal år på å utvikle, ser ikkje eg på som å "spy ut" ekspansjonar i "hytt og pine."

Endret av bjarozz
Lenke til kommentar

Syns to år er litt drøyt når de har ferdigutviklet spillet allerede... vi har ventet så lenge, og må vente totalt fire år til for å få med oss hele historien... Dette blir som Valve og HL2 episodene, tar år og dag før noe kommer ut. God kvalitet, men utrolig lang ventetid på noe som i all hovedsak er utvidelsespakker. Brood War kom ut samme året, og var omtrent like stort som SC1.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot at Blizzard tar seg tid med expansion. Er nettopp derfor kvaliteten blir som den er. Disse 2 resterende utgivelsene blir mer enn bare utvidelsespakker. Slik jeg har forstått det så inkluderer hver pakke 26 nye missions samt CGI videoer, så sånn sett kunne de fint stå på egenhånd som et singleplayer spill. Og da vet vi ikke hva annet pakkene har å tilby, jeg regner med det blir å finne nye multiplayer maps og muligens nye units også. Folk må slutte å syte over ventetiden. Jeg vil heller ha et skikkelig solid produkt enn noe som har blitt rusha ut for å melke kua. Er du en SC2 fan så har multiplayer delen nok spilletid til expansion pakkene kommer ut. Lev med det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...