Gå til innhold

Planescape: Torment relansert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Siden dette er en meget spesiell anledning, og siden jeg er i et gavmildt hjørne i dag, har jeg gitt bort tre gratis spillkoder for Planescape på GOG). Her er en fjerde spillkode, eksklusivt for en heldig leser av Gamer.no, som en liten takk for ett fantastisk nettsted og nettsamfunn!

 

Kopier denne koden: BZOB-T8GZ-EYDW-E9VS [redeemed]

 

...og lim den inn på denne siden: https://www.gog.com/en/gift/

 

Her gjelder det å være rask! Førstemann til mølla!

 

 

Redigert:

...og der var den redeemed, ja. ;)

Endret av SkyStrider
Lenke til kommentar

Hei!

 

Siden dette er en meget spesiell anledning, og siden jeg er i et gavmildt hjørne i dag, har jeg gitt bort tre gratis spillkoder for Planescape på GOG). Her er en fjerde spillkode, eksklusivt for en heldig leser av Gamer.no, som en liten takk for ett fantastisk nettsted og nettsamfunn!

 

Kopier denne koden: BZOB-T8GZ-EYDW-E9VS [redeemed]

 

...og lim den inn på denne siden: https://www.gog.com/en/gift/

 

Her gjelder det å være rask! Førstemann til mølla!

 

 

Redigert:

...og der var den redeemed, ja. ;)

 

Meget takk for denne :-D

Lenke til kommentar

følger noen av disse moddene med i gog utgaven? oppløsningsmodden er jo nærmest et krav

 

Har ikke kjøpt det enda så jeg vet ikke, men jeg tviler litt. Såvidt jeg husker var den ikke helt perfekt, dvs i menyene/filmene så krympet den bare bildet. Likevel et must ja, spillet er helt fantastisk men orker ikke spille så lav oppløsning som det var da det kom ut.

 

Noen som kan si noe om kompabilitet i GoG versjonen? Husker at jeg hadde ganske lav fps hver gang det ble kastet spells, og at jeg måtte knote litt for å få fikse dette

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Kan med hånden på hjertet si at dette er et av de beste spillene som noensinne er laget, og Definitivt det beste rollespillet!

 

Den ikke standard historien (nei, du skal ikke redde verdenen :p), figurene, dybden og hvordan hele historien og allt sammen er på en eller annen måte knyttet sammen.

 

Drog faktisk fram orginal CD'ene for noen uker siden og spilte meg halvveis før jeg ble avbrutt og måtte ta meg til noe annet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...