Gå til innhold

Sniktitt: The Last Guardian (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg tippe at spillet i stor grad går ut på å utvikle Tyco-kjæledyret til å bli en verdig vokter, noe det trenger å bli fordi det tross alt er The Last Guardian av ett eller annet viktig? Og tør jeg håpe at jeg får gi den et annet navn enn Trico? Det høres ut som en bensinstasjon.

 

Vår demonstratør er kort og brutal, og tar ned beistet på ikke så altfor lang tid. Vinden blafrer og gir oss øresus, musikken dundrer ut av høyttalerne og inn i ryggmargen vår.

 

Å herre som jeg gleder meg! Jeg fullførte aldri Shadow of the Colossus (jeg ga opp å få en av dem til å gå over riktig geysir til rett tid (gruer meg til denne kampen kommer opp på nytt) men den første kampen hadde den beste musikken, og kombinert med den ekstatiske følelsen av å klatre på noe jeg ikke aner hva er utover gammelt, gigantisk og grinete sitter i meg den dag i dag.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tør jeg tippe at spillet i stor grad går ut på å utvikle Tyco-kjæledyret til å bli en verdig vokter, noe det trenger å bli fordi det tross alt er The Last Guardian av ett eller annet viktig? Og tør jeg håpe at jeg får gi den et annet navn enn Tyco? Det høres ut som en bensinstasjon.

 

Det står da vitterlig Trico, ikke Tyco, flere ganger i artikkelen? Tror navnet stammer fra Uedas Ico-oppheng. Team Ico. Trico. Project Trico var også kodenavnet for spillet før det ble avslørt på E3 i 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...