Gå til innhold

EA røper Battlefield 3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Battlefield-serien fokuserer på lagbasert kamp i store og åpne miljøer"

Det liker vi å høre, savner de stooore slettene i bf1942, hvor man måtte krysse fingrene for at man ikke møtte på en b17.

 

Perfekt at det kommer neste sommer, når jeg er ferdig i militæret ^^

Lenke til kommentar

Tittelen "Battlefield 3" har jo en viss tyngde, så det blir spennende å se hva DICE mener kvalifiserer og skiller en "ekte" oppfølger fra Bad Company-serien (som jeg personlig også syntes er herlig).

 

Spesielt interessant blir det om de har satset på noe nyere enn Frostbite-motoren, eller om de utvikler denne ytterlige.

Lenke til kommentar

Gode nyheter, men som andre før meg har satt fingeren på:

- Hvor F er det blitt av BF1943 på PC? Det begynner å bli en lang stund siden tittelen ble utgitt på konsoll og lovet på PC.

- BFBC2 er etter min mening allerede ganske likt BF2. Hvor mye BF3 kommer til å skille seg fra den tittelen gjenstår å se... Vi kan allerede gjette oss fram til at spillene vil ha mye til felles. Kanskje for mye? Jeg tror jeg hadde faktisk foretrukket en BF2143, altså en nyere BF med en helt annen setting enn BFBC2 og BF3.

Lenke til kommentar

Siden dette skal være oppfølgeren til BF2, som var et ordentlig pc-spill, håper jeg de porter spillet pc -> konsoll (evnt lar pc-versjonen være bedre, yeah right), siden det skal være multiplattform. Hadde jo bare vært typisk for tiden vi lever i om BF3 kommer med støtte for færre spillere, mindre baner, "konsoll-kontroller" og generelt mindre dybde enn forgjengeren fra 2005..

Lenke til kommentar

Så at dette stod på den nyhetstingen på Bad Company 2 forrige uke, men trodde ikke at det var en nyhet :p Jeg FORVENTER at BF3 tar det ekstra skrittet BC2 ikke har tatt. Har hatt noen fantastiske øyeblikk i BF2 selv om jeg bare var en casual gamer i det spillet. Og selv om BC2 gir en generell godfølelse så syns jeg det var et skritt i en annen retning, og dit vil jeg ikke ha den originale BF-serien. Trodde beta var for å teste ut mangler osv, men det blir mer og mer brukt i markedskampanjen og har hovedregel; Cash is king! Håper de med MoH kommer til litt seinere i betaen og heller får komme til for å stressteset servere litt osv.

 

Og ja, jeg vurderte mulighetene mine til å kjøpe meg inn i betaen så fort jeg så det, men mista lysta med teksten "Ifølge beskjeden fra Electronic Arts vil betainvitasjonen sendes ut innen tolv måneder etter Medal of Honors utgivelse."

Lenke til kommentar

Hadde jo bare vært typisk for tiden vi lever i om BF3 kommer med støtte for færre spillere, mindre baner, "konsoll-kontroller" og generelt mindre dybde enn forgjengeren fra 2005..

Veldig godt poeng! Jeg skjelver...

 

BFBC2 er etter min mening allerede ganske likt BF2. Hvor mye BF3 kommer til å skille seg fra den tittelen gjenstår å se... Vi kan allerede gjette oss fram til at spillene vil ha mye til felles. Kanskje for mye?

Og som oyvind påpeker har jeg glemt å nevne Medal of Honours multiplayer-del. Det blir jo enda et spill som muligvis vil ha (for) mye til felles med BF2, BFBC2 og BF3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...