Gå til innhold

Rykter om nytt GTA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hollywood kunne vært en stilig plassering for GTA, men uansett hvor det havner vil jeg vite om det så fort som mulig. Den første teaser-traileren til GTA IV gir meg fortsatt gåsehud, og tanken på spenningen, synsingen og ryktene som holdt på helt frem til lansering var ikke annet enn vannvittig morsomt. Håper spillestilen blir mer som San Andreas/The Ballad of Gay Tony enn GTA IV.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at Rockstar gutta er mye i Hollywood, Midnight club er Hollywood basert +++. Tror heller ikke GTA serien vil ta opp ekte navn som Hollywood på tanke med all den copyright tuller de fleste utviklere har problemer med å kunne bruke, det ser man allerede i GTA IV der de fleste kjente stedene i new york har gjort om navnene i spillet, men at spillet kommer til å ligne en by ganske mye til den virkelige tror jeg! Jeg håper på Vice City stil, men ikke bare by. Blir lei av å kjøre fra byggning til byggning! Kan også blande mye av de ekstra tingene, som vice city kunne man kjøpe opp bedrifter og tjene ekstra penger og San Andreas var det trening og at man ble sulten! Mer virkelighet jo bedre blir det! :)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg rundet GTA IV enda, men jeg savner store garasjer som man kan lagre favorittbilene/spesielle biler i! Husker spesielt en leilighet i Vice City (nordvest på kartet) som var billig, og hadde 2 garasjer med plass til 3 biler i hver! :)

 

Klart, ett nytt San Andreas hadde også vært stilig! Og jeg er enig Michael her at det må være litt variert terreng i spillet, og ikke bare by! :) Får sikkert en skjennepreken nå, men GTA IV er den byen jeg liker minst av alle GTA-spillene..

Lenke til kommentar

Tenk hvis de lager spilleområdet mer som San Andreas, med en by på linje med Liberty City fra GTA IV og et landskap/natur som Red Dead Redemption! :love: Bare enda bedre! Wow! Tenk å kjøre bil eller fly rundt med helikopter over et slikt terreng! Kjenner at jeg begynner å glede meg nå altså! :thumbup:

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

Får sikkert en skjennepreken nå, men GTA IV er den byen jeg liker minst av alle GTA-spillene..

 

Jeg er helt enig med deg, men så er GTA IV det spillet jeg liker minst av GTA-spillene. Derfor velger jeg også å holde forventningene langt nede for et eventuelt GTA V, så kan jeg heller håpe på å bli potitivt overrasket. Håper ivertfall de går bort ifra det seriøse preget GTA IV hadde, og går tilbake slik de andre spillene var.

Lenke til kommentar

GTA har sine gode elementer, det eneste jeg misliker med de fleste GTA spillene at det er mye av det samme, bare med ny innpakning. Red Dead Redemption var et skikkelig frisk pust i sjangeren, eneste GTA spillene jeg har spilt hele veien gjennom er Vice City og Liberty City Stories. De andre har jeg bare prøvd noen fåtalls timer. Nytt GTA, neppe et kjøp for min del. Leker litt med tanken at et GTA type spill kunne vært lagt enda lengere tilbake innen en annen era, dog det ville ikke blitt kalt for GTA ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...