Gå til innhold

Warner kjøper Rocksteady


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm dette kan være både godt og ondt.

 

det gode er jo at warner har jo massevis av penger så då har de antagelig høyere budsjett, men så kan det jo hende warner presser litt på og får de til å rushe spillet, noe som fort kan bli katastrofalt.

 

de bør bare ikke ødelegge dette asså, batman: Arkham Asylum var et utrolig bra spill og gleder meg til oppfølgeren.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Warner eier jo også Monolith (Fear, Condemned), og etter hva jeg har erfart, så har de fått fritt spillerom og ikke hatt noe problemer med utgivelsesdatoer bestemt annet enn av de selv.

Lenke til kommentar

Warner eier jo også Monolith (Fear, Condemned), og etter hva jeg har erfart, så har de fått fritt spillerom og ikke hatt noe problemer med utgivelsesdatoer bestemt annet enn av de selv.

 

Men så var både Fear 2 og Condemned 2 skikkelig dårlige oppfølgere til bra spill! Da-da-da-daaaaaa (truende musikk)

Lenke til kommentar

TT Games har laget samtlige Lego-spill, ikke bare Indiana Jones. Sånn for triviaen sin skyld kan jeg jo nevne at det var de som lagde LEGO Batman også.

 

Og Batman-spillene er noe som virkelig ikke bør bli skadelidende av dette, jeg ser med stor glede frem til Batman: Arkham Asylum 2 eller hva det nå kommer til å hete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...