Gå til innhold

– Far Cry 3 ser spennende ut (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagringssystem fra helvete. Flere ganger jeg spilte i 3 timer, døde og begynte på nytt fordi jeg ikke hadde oppsøkt "lagrehuset" Idiotisk.

 

...og jeg har ennå ikke lært.

 

Var det på konsoll? På PC kunne man lagre når man ville :|

 

Uansett, jeg synes Ubisoft har demonstrert med bl.a. Assassin's Creed 2 at de utmerket godt klarer å lære av sine feil, og jeg har ingen tvil på at de kommer til å gjøre det samme med Far Cry 3.

Lenke til kommentar

FarCry2 satt ikke i det hele tatt hos meg, var mye som føltes "rart", grafikken var plastikk aktig/livløs, selve fps delen føltes ikke presist nok, mistet utrolig fort interessen for måten de la opp oppdragene på så endte med å bare kjøre rundt på måfå. Det ble fort lagt på hyllen. Men har ikke mistet helt trua med tanke på FarCry3 ).

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg Far Cry 2 er et undervurdert spill, som har fått mye unødvendig bullshit det egentlig ikke hadde fortjent. Selv om spillet ikke er feilfritt, er det utrolig morsomt å spille. Også i lengden. Jeg har runnet det et par ganger, og er ikke lei av det, selv om det til tider er litt monotont. Map-editoren gir jo også moro for veldig lang tid. Kan ikke annet enn å glede meg til treeren.

 

Lagringssystem fra helvete. Flere ganger jeg spilte i 3 timer, døde og begynte på nytt fordi jeg ikke hadde oppsøkt "lagrehuset" Idiotisk.

 

...og jeg har ennå ikke lært.

Det føles ut som om du ikke har lært deg å lagre nok. Så lenge jeg har lagret hver gang jeg får mulighet til det, har jeg klart å overse problemet smertefritt.

 

Vil tilbake til tropiske sydhavsøyer. Det første FarCry var et fantastisk spill som for min del, var mye mer spennende enn oppfølgeren. Personlig likte jeg mutantene og monsterene.

Enig med deg der. Vil tilbake til tropeøyene. Håper bare at vanskelighetsgraden på Far Cry 3 ikke kommer til å være like høy som der.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg Far Cry 2 er et undervurdert spill, som har fått mye unødvendig bullshit det egentlig ikke hadde fortjent. Selv om spillet ikke er feilfritt, er det utrolig morsomt å spille. Også i lengden. Jeg har runnet det et par ganger, og er ikke lei av det, selv om det til tider er litt monotont.

 

Litt monotont sa du? Jeg synes FC2 hadde serdeles mye til felles med spillet bloggen til Gamer skriver om. Spillet hadde noen sterke sider, men det ble kun fullført på trass. Hva med "Far Cry 2 for Hope" :p

Lenke til kommentar

Far Cry 2 var rimelig middelmådig. Eneste grunn til at jeg fullførte spillet var fordi jeg hadde kjøpt CE som var litt dyr. De har mye å fikse på før Far Cry 3. Oppdragene må få mer variasjon, mindre bilkjøring, lengre tid før vaktpostene respawner, fiender som kjører dobbelt så fort som deg med samme type bil og som da tar deg igjen hver bidige gang, fiender som ser deg og skyter/treffer deg flere hundre meter bortenfra og et kart bestående av for mye hindringer som gjorde at en mistet mye av friheten til å utforske hele kartet. Men kanskje det værste var utviklerne. Spillet hadde flere bugs der du ikke kom inn spesielle dører, vet det var mange som slet med det. Men istedefor å fikse det laget de heller en ekstra våpen-pakke som også kostet penger. De burde konset om å patche spillet slik at folk faktisk kunne spille det. Vet ikke om de har fikset på det enda da jeg ikke har spillt det siden release, men regner med at det har kommet en patch.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg Far Cry 2 er et undervurdert spill, som har fått mye unødvendig bullshit det egentlig ikke hadde fortjent. Selv om spillet ikke er feilfritt, er det utrolig morsomt å spille. Også i lengden. Jeg har runnet det et par ganger, og er ikke lei av det, selv om det til tider er litt monotont. Map-editoren gir jo også moro for veldig lang tid. Kan ikke annet enn å glede meg til treeren.

 

Lagringssystem fra helvete. Flere ganger jeg spilte i 3 timer, døde og begynte på nytt fordi jeg ikke hadde oppsøkt "lagrehuset" Idiotisk.

 

...og jeg har ennå ikke lært.

Det føles ut som om du ikke har lært deg å lagre nok. Så lenge jeg har lagret hver gang jeg får mulighet til det, har jeg klart å overse problemet smertefritt.

 

Vil tilbake til tropiske sydhavsøyer. Det første FarCry var et fantastisk spill som for min del, var mye mer spennende enn oppfølgeren. Personlig likte jeg mutantene og monsterene.

Enig med deg der. Vil tilbake til tropeøyene. Håper bare at vanskelighetsgraden på Far Cry 3 ikke kommer til å være like høy som der.

 

Haha, det stemmer:P Spilte på "normal", men var til tider uutholdelige vanskleige sekvenser. Hjalp ikke så mye med at det var meget langt mellom savingpunktene. Dog, så er da litt utfordring bare gøy, for når man først klarte det og savingsymbolet dukket opp, ja da var det en god følelse av lettelse:P

Lenke til kommentar

Hvis de klarer å gjøre det samme med Far Cry 3 som de gjorde med Assassin's Creed 2, så skal jeg ikke tenke to ganger. Spillet(Far Cry 2) hadde enormt med potensiale, men enkelte ankepunkter (fiender med nattsyn, supersyn og ninjakuler - selv om natten med "snike"drakten) holdt det fra å være en underholdende opplevelse. Tvang meg igjennom det, men har ikke rørt det siden. Fant også i overkant med glitcher for min smak. Navigering i miljøet, særlig opp på fjell, var også kjedelig med "åpent" terreng men kun èn tiltenkt måte å komme seg fra A til B på. Fiks feilene som var der, så får vi heller ta en titt på det!

Lenke til kommentar

Jeg fikk aldri runde det siden xboxen frøs når jeg hadde kommet på over 60%. jeg fikk bytta DVD men det var ikke problemet, heller ikke konsollen siden den frøs før og etter reperasjonen av hovedkorte og DVD-spilleren. den frøs når jeg skulle loade så jeg måtte slette spillet og starte på nytt. desverre skjedde det igjen.:cry:

Lenke til kommentar

Far Cry 2 led under repetative oppdrag og alt for åpen verden med for få fremkomstmuligheter.

Synd, for spillet var egentlig et veldig underholdende spill, det tok bare så lang tid å komme seg fra underholdning til underholdning. Og å "nedbemanne" samme vaktpost fler ganger i èn økt ble litt vel kjedelig.

 

Personlig fant jeg lagringen i husene ganske underholdende, og det var en fin detalj å bestemme når på døgnet man skulle stå opp, selv om det ikke spilte stor rolle om det var natt og dag - AI'en var dårlig til å sloss, men litt for god til å lete.

 

Ellers hadde spillet en veldig bra stemning, det oste villmark og jungel og med et godt lydbilde ved siden av ble det enda bedre. Enkelte sekvenser ved skifte av scenarioer var også ganske bra utført, og historien var slettes ikke dårlig. Tynn kanskje, men godt fortalt.

Lenke til kommentar

Far Cry 2 led under repetative oppdrag og alt for åpen verden med for få fremkomstmuligheter.

Synd, for spillet var egentlig et veldig underholdende spill, det tok bare så lang tid å komme seg fra underholdning til underholdning. Og å "nedbemanne" samme vaktpost fler ganger i èn økt ble litt vel kjedelig.

 

Personlig fant jeg lagringen i husene ganske underholdende, og det var en fin detalj å bestemme når på døgnet man skulle stå opp, selv om det ikke spilte stor rolle om det var natt og dag - AI'en var dårlig til å sloss, men litt for god til å lete.

 

Ellers hadde spillet en veldig bra stemning, det oste villmark og jungel og med et godt lydbilde ved siden av ble det enda bedre. Enkelte sekvenser ved skifte av scenarioer var også ganske bra utført, og historien var slettes ikke dårlig. Tynn kanskje, men godt fortalt.

Jeg må si jeg er uenig med deg når det gjelder historien. Den var i mine øyne engasjerende, men middels fortalt. Jeg ble aldri spesielt interessert i personene.

Lenke til kommentar

Selve Far Cry IIs grafikk og atmosfære og hele førsteinntrykket var veldig bra. Jeg bare synes at det var ikke... sterkt nok, det var monotont og dumme feil og bugs regjerte i spillet og det fikk meg til å slenge spillet på hylla etter kanskje 6 timer?

Om spillet hadde hatt en mer åpen verden og mye mer engasjerende oppdrag og karakterer, ville nok jeg spilt mer. Selvom det var en "åpen verden", så ser jeg jo tydelig nå at det egentlig ikke var det. Du kunne ikke gå overalt, eller, områdene du beveget deg rundt omkring i var ALLTID alfor små og korte og var alltid omgitt av fjell og skrenter, så du måtte egentlig bare bevege deg en vei hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...