Gå til innhold

– Far Cry 3 ser spennende ut (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Likte godt Far Cry 2, men det var noe som gjorde at jeg lengre ut i spillet mistet fokus og interessen for å faktisk gjennomføre spillet. Allikvell føler jeg at spillet hadde mange nye elementer som ble prøvet ut og jeg har troen på at Far Cry 3 blir et spill med en spennende historie og skildringer.

 

Selv syntes jeg at tropestemningen var fantastisk, og likte veldig godt settingen i 2'eren, og hadde satt pris på noe lignende i tre'eren. Venter spent på mer info!:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til tross for å være ekstremt ensformig og frustrerende pga. hyppig respawn forblir Far Cry 2 ett av de beste FPS som har kommet de 10 siste årene. I alle fall milevis foran både Far Cry 1 og Crysis-skittet. Men det er ingen tvil på at det er et spill som spilles kun 1-2 timer om gangen pga. repeterende oppdrag.

 

Grafikken er fortsatt fantastisk og likevel er det veldig spillbart på full pupp på de fleste PCer, noe som kun Modern Warfare-serien kan skryte om. Stemningen er hele tiden på topp.

 

Jeg ser frem til en oppfølger, uansett setting.

Lenke til kommentar

Oi Khogn der var du veldig orginal.

 

FarCry 1 var jo utrolig rått spill. Er stort sett enig med det som blir sagt om FarCry2 i denne posten, når intressen min ikke blir fanget opp i det hele tatt og jeg blir helt likegyldig, da vet jeg at spillet sitter veldig dårlig for meg og kan legges på hyllen med en gang.

 

Grensesprengedet fps har for meg vært - *Wolfenstein 3d (trolig de som startet alt, og var helt unikt når det kom) - Doom - Return to castle wolfenstein - half life - farcry og Crysis.

 

:)

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Skal ikke klage alt for mye av Far Cry 2, selv om jeg mener 1ern var mye bedre.

 

Åpen verden, alltid morro, men for meg ble den alt for åpen. Oppdragene var morro i begynnelsen men ble fort alt for repeterende, som i Assassins Creed.

 

Håper vi får se en god del nytt som gjør 3ern verdig Far Cry-tittelen.

Lenke til kommentar

Skal ikke klage alt for mye av Far Cry 2, selv om jeg mener 1ern var mye bedre.

 

Åpen verden, alltid morro, men for meg ble den alt for åpen. Oppdragene var morro i begynnelsen men ble fort alt for repeterende, som i Assassins Creed.

 

Håper vi får se en god del nytt som gjør 3ern verdig Far Cry-tittelen.

 

100% enig der. Jeg håper Far Cry 3 blir mye mer som 1'ern, da jeg ikke er noe spesielt fan av "åpen verden", rett og slett fordi det blir som i Far Cry 2. Grand Theft Auto og Elder Scrolls/Fallout 3 er de eneste spillene jeg kommer på i farten som har fått dette til å fungere uten at det blir kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

far cry 2 var veldig bra men ble veldig lei av alle kontrollpostene at de begynte å skyte ver gang jeg kjørte gjennom, kjørte kjapt forbi ødla bilen som følte etter og reparerte bilen min. skjedde hele tiden

Endret av fralne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...