Gå til innhold

– Ja, vi utfordrer World of Warcraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Haha. Lervik er fan av FHM's bruk av billedtekster ser jeg.

 

"Halvparten av utviklingsbudsjettet går til hallusinogener." - Denne tror jeg er fakta!

 

Har lyst til å prøve Aion, men etter å ha blitt skuffet av både AoC og Warhammer og lei av WoW så mistenker jeg at jeg har blitt allergisk mot sjangeren som helhet. Iallefall når det kommer til grind-MMOene. Får prøve det hos en slektning først :o

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Tror de bør ta seg en kake og roe rogna litt til.

Har ikke testet Aion selv, men jeg kjenner noen folk som har spilt det en liten stund nå.

Selv kommer jeg ikke til å teste det fordi spillet er veeeeldig Japansk, og jeg liker ikke at ting ser ut som manga. Uansett... de får heller vente å se hvordan det går. For som det ble nevnt tidligere så har andre spill slått ann ved release, men floppa etter en stund (AoC). WoW har vært #1 i 5 år nå så det begynner å nærme seg dags for noen nytt, men da må utviklerne rett og slett lage noe nytt og spennende, ikke nødvendigvis banebrytende eller revolusjonerende, men i alle fall noe anderledes enn WoW. Hvis ikke så kommer folk til å gå tilbake til WoW igjen etter 1mnd. For WoW er et VELDIG godt sammensatt spill som har hatt 5 år på seg til å utvikle og finjustere seg til nesten det Blizz har villet at det skulle bli.

Lenke til kommentar

Tror de bør ta seg en kake og roe rogna litt til.

Har ikke testet Aion selv, men jeg kjenner noen folk som har spilt det en liten stund nå.

Selv kommer jeg ikke til å teste det fordi spillet er veeeeldig Japansk, og jeg liker ikke at ting ser ut som manga. Uansett... de får heller vente å se hvordan det går. For som det ble nevnt tidligere så har andre spill slått ann ved release, men floppa etter en stund (AoC). WoW har vært #1 i 5 år nå så det begynner å nærme seg dags for noen nytt, men da må utviklerne rett og slett lage noe nytt og spennende, ikke nødvendigvis banebrytende eller revolusjonerende, men i alle fall noe anderledes enn WoW. Hvis ikke så kommer folk til å gå tilbake til WoW igjen etter 1mnd. For WoW er et VELDIG godt sammensatt spill som har hatt 5 år på seg til å utvikle og finjustere seg til nesten det Blizz har villet at det skulle bli.

 

For min egen del (etter å ha spilt WoW siden release), er AION som et friskt pust.En ung og spenstig type som tar etter sin stive og utslitte farfar.Deilig å se at sjangeren tar et fornyet skritt, kampene er mer livlige - det er morro å være i kamp i AION !

AT spillet er spesiellt manga kan jeg ikke være enig i.Og grafikken er den mest estetiske og pene jeg har sett på lenge, man koser seg i AION og stemningen/lyden og hele greie virker veldig levende.

Lenke til kommentar

Kan man kjøpe det online? Har litt lyst til å teste det.

 

Ja, du kan kjøpe det direkte på aiononline.com (direct download) Husk å velg English GB ikke US btw.

 

 

Du kan også kjøpe det på steam.

 

For all del ikke kjøp det på steam. De tar tidenes overpris. Elkjøp er billigere og da får du dvden i handa. D2d er vel billigste online om du ønsker å laste det direkte til disk.

Lenke til kommentar

Jeg har spilte Aion under CB og OB beta og jeg må si at det kicka ass, jeg bestilte meg seff Aion CE prepurchase og upgrade,får masse heftige ting med,samt lvl 30 wings. btw er det noen her som får til thriller ing?

 

hvis du sier Aion er manga liknende har du ikke mye peil asså. Men det er deffinivt et fett spill,etter og ha spilt GW i 4år så etter og bli hacket trudde jeg var ferdig med MMO,men etter jeg ble tipset ble jeg hekta på MMO.:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...