Gå til innhold

Risen er ferdigutviklet (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg misliker bugs og kanskje spesielt i denne typen spill. Alle previews jeg har lest om Risen har vært positive i så måte. Det virker som PB har gjort en bedre jobb nå enn hva tilfellet var med G3

 

Det er forøvrig underlig så seint tia går når du venter på en gitt dato i framtiden.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan bestille collectors edition ?

 

Ser spillet er rett tundt hjørnet nå (2 okt) og der jeg har sett rundt har dem bare vanlig pc versjon.

 

Ser det er en collectors versjon av det som jeg vil ha.

 

Har sjekket store plasser som

 

Play.com

absoluttspill

amazon

gamezone

cd on

++ flere

 

Må jo gå an og bestille CE av dette spillet en plass

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan bestille collectors edition ?

For øyeblikket er det ikke annonsert noen engelsk Collectors Edition, bare en tysk (og italiensk)...og siden det er såpass kort tid til utgivelsen kan det virke som om det ikke blir noe annet. Selv har jeg forhåndsbestilt fra amazon.de, spillet er flerspråklig, så det er på engelsk, og det er mulig at noe av ekstramaterialet er det også. Hadde selvfølgelig vært bedre med en engelsk utgave, men men. <_<

 

Vanlig versjon kommer forøvrig med en ekstra soundtrack CD.

Lenke til kommentar

Dette blir nesten garantert bedre enn Gothic 4, i hvert fall for fans av Gothic 1 og 2. 3-eren gapte over litt for mye, mens fokus i Risen ser ut til å være "tightere." Hvis du ikke likte noe som helst med Gothic 3, og det er det eneste du har spilt i serien, vel, da blir det fremdeles et åpent spørsmål om du vil like Risen best. Gothic 4 er vel uansett utsatt til 2010, og med helt andre utviklere enn tidligere spill.

Lenke til kommentar

var så skuffet her om dagen da jeg leste at det var utsatt til neste år (360) men mulig jeg leste litt for fort den artikkelen da :)

 

Dette blir meget bra!!!!! Endelig noe man kan spille i flere måneder.

 

edit: høres jo litt merkelig ut at usa må vente i flere måneder?? det er jo kun snakk om å trykke opp et anna cover med ntsc merket på og div. ratings.

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Gnomkraft: Man blir "stuck" med karakteren som blir skylt i land på øya, men i motsetning til andre rpg hvor man velger alt i begynnelsen, antar jeg at man i Risen (som i Gothic) får gradvis tilgang til masse egenskaper i forskjellige retninger, slik at man får "feelingen" for forskjellige evner før man etterhvert velger klasse og tilhørighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...