Gå til innhold

Thermaltake med rimelig variant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

b-real det er for level 10 og ikke level 10gt som artikkelen handler om

Aha, selvsagt. Men...da er informasjonen fra prisguiden som artikkelen peker til "feil" da den peker til den svindyre gamle.

Jeg er enig i at det kan virke en tanke forvirrende, men hvis man leser artikkelen og informasjonen i prisguiden skikkelig, burde det være lett å forstå at det er det gamle, dyre Level 10 som er avbildet til høyre. Det er dessuten lett å se at kabinettene ikke er helt like. Det gamle Level 10 er så absolutt relevant for artikkelen. Det står at det kommer en billigere variant og da kan det være interessant å vite hva den originale Level 10 koster. Grunnen til at vi ikke finner Level 10 GT til høyre bør være ganske åpenbar: det er ikke i salg ennå.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar

får nesten lyst til å begynne å samle på kabinetter. obsidian 700D, level 10gt, cosmos S og sikkert noen flere jeg ikke husker i farta...

 

klarer ikke å kutte ut min trofaste stacker 830 heller. kjøpte det sommern 06. bytta "ofte" før det. hadde noe gammelt skrap som jeg bytta til chieftec dragon midi --> dragon midi alu --> lian li pc7 ascand rev 1, alle innenfor 3-4 år.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

"Thermaltake med rimelig variant" er en temmelig misvisende tittel for et kabinett som fremdeles vil koste rundt 1600 kr.

 

Bra pris det...

Er tross alt L10 serien. Hva var misvisende med den?

Bra pris og rimelig pris er to forskjellige ting. De aller fleste synes 1600 er mye for et kabinett.

 

Kunne ganske enkelt brukt "rimeligere" i stedet.

Lenke til kommentar

De mener jo rimelig variant av Level 10, og 1600 er veldig rimelig mot 4-5k...

Som du selv bruker språket: når man sammenlikner med den dyrere varianten, er denne en god del rimeligere. Det er nettopp dette jeg mener burde vært presisert i overskriften. "Thermaltake med rimelig variant" er ingen sammenlikning.

 

Skjønner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...