Gå til innhold

Vampyrer og varulver og sånn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske enig med deg. Ser man Twilight-film 1 uten å kjenne til det, er den faktisk ok. Visuelt er den veldig stilig.

 

Film 2 derimot var enormt kjedelig, og derfor aldri sett film 3.

 

Har derimot lest alle bøkene. Enormt mange jenter elsker jo bøkene, mens like mange hater dem. Ønsket å se hva det dreier seg om. Kan ikke akkurat si jeg ble frelst. Dårlig skrevet, og et veldig åpenbart historieforløp.

 

*spoiler alert*

 

Dessuten er slutten på bok 4 tidenes antiklimaks. Her bygger man opp mot en fight som faktisk kan bli ganske kul, men så blir visst alle venner.

 

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Også enig med mats Twilight en var faktisk en helt okay film. Litt kliss var det nå, men ikke sånn helt forferdelig som alle skulle ha det til. 2erne der imot OMFG for en pose med hundedritt. Den scenen hvor Bella ligger og skriker i senga si i sånn 10 minutter fordi kjæresten hennes slo opp må være det desidert verste jeg har sett på film.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Den scenen hvor Bella ligger og skriker i senga si i sånn 10 minutter fordi kjæresten hennes slo opp må være det desidert verste jeg har sett på film.

Legg atpåtil der hvor hun sitter pal på en stol i månedsvis mens hun stirrer ut vinduet.

 

Filmene er ikke fullt så ille, jeg klarte å komme meg gjennom de to første. Men bøkene huff, purple prose så det griner, alvorlig misbruk av komma og sær ordlegging. Kanskje jeg skal prøve den norske utgaven en dag i stedet. At kapittel 13 eksisterer for å beskrive Edward må jeg nok klare meg med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...