Gå til innhold

HAF 922 Black&White - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kom komentartråden ja :D

 

Nice :thumbup:

Var harddrive racken slik eller fiksa du på den til den kun hadde to plasser igjen?

 

Svartfargen ble bra ja ;) Lakkerte et kabinett selv en gang, svart matt maling fra europris, uten noe sliping, ingen ting. Ble utrolig fornøyd selv. Svart kabinett gir et mye penere look.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Skrev det i update 1, :p men jeg brukte baufil og klipetang, den ble mer slarkete, ja, men det er ikke sannsynlig at hardiskene detter ned. Har også sett at nyere HAF 922 har stålstenger i midten av racken, som gjør den LANG mer stabil.

 

NINJAEDIT: Har også bestemt meg for og kjøpe nytt hovedkort og CPU, minne, HDD og H70.. Prioriterer det framfor og sette sammen en full loop i første omgang.

Endret av zenzito
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tror du glemte å legge inn en ny opptatering som du skrev i tråden at du skulle gjøre, om du husket på det..:p Noe du ikke gjorde..

 

glemte det ikke, hadde simpelthen ikke tid:P har hatt besøk nesten hele dag. Kan jo se om jeg får slengt den opp nå :thumbup:

Endret av zenzito
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Ville bare si at om noen er interresert i riggen, ja hele greia, er det bare og ta kontakt med bud.

 

Spesifikasjoner;

Asus Crosshair Formula

AMD 1090t

Corsair H70

Dominator ram, 4gb 1600mhz

1TB hardisk, samsung f3

Cooler Master SilentPro 700w

 

og selvfølgelig kabinettet, ikke kom med noen dårlige bud, ting som for eksempel kabinett, cpu kjøling, pleksi glass, belysning, vifter og støydemping, er ikke ting som generelt blir billigere brukt.

 

EDIT: Drar forresten Crysis 2 på extreme settings,1920x1080 (FullHD)

EDIT2: Uten lagg ^ (whatsoever)

Endret av zenzito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...