Gå til innhold

Lekkede skjermskudd fra Web OS 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen tvil om at dersom WebOS blir satset på i Norge kan den overgå både iOS og Android. Har hatt to androidtelefoner så langt, men egentlig kun fordi Pre aldri har kommet til Norge til gunstig pris (samt at telefonen hardwaremessig virker litt svak). Men om HP får i gang en skikkelig smarttelefon med 3,5"-4" skjerm, godt design og gode nok komponenter er jeg ikke i tvil om at WebOS 2.0 blir gull. Drømmer også om en tablet på rundt 8"!

Lenke til kommentar

Det jeg gleder meg mest til er som jeg har nevnt i mange poster tidligere. Hardware akselerasjon av grensesnitt. Just type kan også bli spennende.

 

Når det gjelder ny hw håper jeg ikke at de kutter ut tastaturet for å gå for en iphone/android sak. Men jeg har stor tiltro til designteamet til palm, de har lært av svakhetene til pre, det ser man tydelig i den bunnsolide telefonen: pixi.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar

Spennende :)

 

Om ikke annet fikk dette meg til å laste ned dropbox (har iphone 4 for øyeblikket). Jeg skulle dog ønske det fantes lignende tjenester som støttet SMB protokoll og net use lignende tilkoblinger. Hadde vært perfekt om jeg kunne kjørt net use mot en local proxy for hastighet i grensesnittet men at den kjørte mot den sentrale serveren ute i skyen.

 

Eller skal jeg si clouden? ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det jeg gleder meg mest til er som jeg har nevnt i mange poster tidligere. Hardware akselerasjon av grensesnitt. Just type kan også bli spennende.

 

Når det gjelder ny hw håper jeg ikke at de kutter ut tastaturet for å gå for en iphone/android sak. Men jeg har stor tiltro til designteamet til palm, de har lært av svakhetene til pre, det ser man tydlig i den bunnsolide telefonen: pixi.

 

Helt enig. Håper de ikke dropper tastaturet. Skulle gjerne hatt en Pixi med oppdatert innmat. Perfekt formfaktor i mine øyne.

Lenke til kommentar

Hva er ripoff? Grensesnittet ser akkurat ut som det ble presentert i januar 2009 med unntak av små endringer. Card view er absolutt ikke ripoff. Verken ios eller android har/hadde dette. Og webOS grensensit = card view.

 

Alle sdk programmer er skrevet i html, har android ios noe slikt? WebOS er absolutt ikke ripoff av ios og android.

 

Tror du skal lære deg litt om hva webOS er for noe, og ideen bak.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar

Viss high end betyr 4"+ så sier jeg heller neitakk. grådig plagsomt å være på farten med en stor stein i lommen(selv om den er flat), har selv merket at jeg legger fra meg mobilen mye oftere pga ubehag i lårene etter at jeg fikk pre+. Er barnehageassistent og trener, og da er det greit å ha noe litt mindre i lommen, men likevel har 3"+ skjerm, og skikkelig operativsystem. En tynnere palm pre og en pixi med større skjerm hadde vært topp. Og dobbelt så bra batterilevetid, minst!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...