Gå til innhold

- Vi elsker Evo 4G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin og flott og alt det der, men for stor.

 

Synes skjermstørrelsekåtheten tar overhånd, er jo nesten umulig å bruke den uten begge hender tilgjengelig.

Smertegrensen på størrelse går ved Desire for min del, men også den kunne ha vært bittelitt mindre.

 

*syting, klaging*

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver dere om Evo 4G når vi ikke får den i Europa? :ermm: Akkurat som å friste unger med en godteri-butikk for så å bare gå videre... Med hylende unger på slep :p Blir jo bare deprimert og frustrert over at vi ikke får, det er jo heller ingen tegn på at den kommer som europeisk versjon! :(

Lenke til kommentar

Steike for en "mobil". Gi den til meg i 3,5" størrelse heller! Men da blir det vel ikke plass til all teknologien og batteriet kommer til å vare i 3 timer med mye bruk? :p

 

De skryter av batteriet? Batteritid er undervurdert for tida. Det er det eneste som har blitt verre med årene. De skryter jo ikke fordi det varer lenge, men fordi det holder ut såpass på tross av alt den gjør samtidig. For meg er det ganske ubrukelig å GPS, så stor skjerm og all den teknologien i en mobil hvis jeg uansett må være hjemme for å tørre å bruke det i frykt for å bli utestengt fra omverdenen pga lite batteri.

 

Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt den som en tilleggstelefon!

Lenke til kommentar

Venter heller på MS sin "versjon" av telefonen.

Jeg har prøvd nå siden hero kom ut, men jeg synes rett og slett android er dårlig.

Rotete GUI, rotete menyer, knotete touchscreen keyboard etc.

På den positive siden er det ikke så lukket.

 

Hadde aldri trodd jeg skulle si at jeg liker windows mobile bedre en Android, men slik ble det desverre.

Lenke til kommentar

Åh, har så uuuuutrolig lyst på denne telefonen, ubeskrivelig trang etter å få fatt i en europeisk versjon. For meg er 4,3" skjerm midt i blinken, gjør GPS, filmer, surfing osv en vesentlig bedre brukeropplevelse, syns jeg da. Håper så inderlig at det snarest mulig dukker opp en her til lands også, selv om erfaringen tilsier at det neppe kommer til å skje med det første.

Lenke til kommentar

Litt interessant. Først kommer Amobil med en mangelfull artikkel om hvor dårlig Nexus One selger og at de amerikanske operatørene har valgt den bort.

 

Noen dager etter kommer de første testene av HTC Evo 4G, telefonen Google anbefaler Sprint-kunder siden Nexus One kun finnes i ulike GSM-versjoner. Men hvorfor kom testene av HTC Evo 4G nå når den fortsatt ikke er til salgs? Svaret er enkelt - alle deltakere på Googles I/O event sist uke fikk hvert sitt ekspemplar utlevert. Helt gratis.

Lenke til kommentar

Operatørene selger ikke telefonen, telefonen selges kun gjennom googles sine sider.

Grunnen til at Evo hylles er nok pga at den er den første telefonen med 4g, og det er ikke fra google i/o at den ble først vist, tilogmed Oprah har vist den på fjernsyn for over 1mnd siden.

 

Google fremmer innovasjon når de prøver å fremme nye teknologier slik som det Evo har istedenfor Nexus One.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...