Gå til innhold

- Vi elsker Evo 4G


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva du vil med deg innlegget, Blåbær. Ja, EVO 4G har vært velkjent lenge. Poenget mitt var at det ikke er tilfeldig at det kommer masse tester og annet stoff ut dagene i etterkant av at Google har gitt bort telefonen til alt som kan krype og gå av tekno-presse i USA.

 

Sett det i sammenheng med Amobils tanker om hvordan amerikanske ikke-GSM operatører boikotter Nexus One, så ser du hva som lå til grunn for innlegget mitt.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228786&view=findpost&p=15655834

 

Resten av innlegget ditt består stort sett av velkjent informasjon ispedd halvsannheter. I USA og Canada står (såvidt jeg vet) fortsatt Google selv for distribusjon, men det er nok ikke slik overalt.

 

http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile-phone/google-nexus-one

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, la meg presisere. Telefonen selges gjennom google sine sider i USA.

Selvfølgelig promoterer ikke telefonoperatørene en telefon de ikke får brukt i deres eget nett.

At det kommer masse tester og har allerede vært flere tester i forkant av utdelingen på google i/o spiller vel ingen rolle, man må se i sammenheng at når flere får tak i en telefon vil vi se flere tester.

 

Men hovedgrunnen til at operatørene ikke promoterer telefonen er pga at google insisterer på imotsetning til de fleste mobilselskaper på at telefonen må være ulåst, noe som egentlig er uhørt i land som USA, der man egentlig er bundet opp til operatøren. Med evo er det htc som er produsent og dermed er man låst til sprint, som da markedsfører telefonen, itillegg til at de er de eneste med WiMax nett i usa.

Lenke til kommentar

Du har jo alltids HD2

WinMo er ikke helt min greie... Og så vidt jeg vet så får man ikke en Android-versjon av HD2 fra offisielt hold. Men det er så absolutt HD2-looken jeg er ute etter.

 

Er overbevist om at HTC 'Mondrian' eller hva det nå enn var den het er og blir alternativet for oss i Europa!

Dette er vel det kommende HTC-monsteret for Win Phone 7? Uansett hvor bra Win Phone 7 må være, så er jeg ikke helt klar til å hoppe over på et nytt operativsystem, når Android får jobben gjort såpass godt som de gjør.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...