Gå til innhold

Android-eiere er menn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menn er mer opptatt av tekniske spesifikasjoner og funksjonalitet enn kvinner.

Kvinner er mer opptatt av design, farger og sosiale aspekter enn menn.

 

Menn er i større grad enn kvinner på jakt og tar egne avgjørelser.

Kvinner holder seg i større grad enn menn til det kjente, trygge og hører mer på anbefalinger fra familie og venner.

 

Menn er ofte mer opptatt av vitenskap, forskning og ny teknologi enn kvinner.

Kvinner er ofte mer opptatt av dans, litteratur og kommunikasjon.

 

Satt på spissen kan man si at menn teller antall funksjoner (GPS, Wifi, ..) og vil ha neste års modell nå, mens kvinner gjerne nøyer seg med fjordårets modell med få funksjoner, bare den er pen å se på og er super til å melde og prate med.

 

Derfor tror jeg at ipaddas kundegruppe vil ha et klart flertall av kvinner. Designen er pen, den er sikkert nydelig til lesing av bøker, men funksjonalitet og tekniske spesifikasjoner er på et lavnivå.

Lenke til kommentar
Derfor tror jeg at ipaddas kundegruppe vil ha et klart flertall av kvinner. Designen er pen, den er sikkert nydelig til lesing av bøker, men funksjonalitet og tekniske spesifikasjoner er på et lavnivå.

Jeg tror at du tenker for mye i stereotyper, og at du tar feil. iPad (ja, den heter faktisk det) har dessuten "funksjonalitet og tekniske spesifikasjoner" som er på et svært høyt nivå, til tross for hva enkelte ensporede spec-wankers hvis største misjon er å telle antall porter måtte hevde.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...