Gå til innhold

Voddler stenges etter angrep


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg finner følgende, hentet fra Voddlerbloggen, mer interessant enn et sikkerhetsbrudd i medieavspilleren:

 

The new Voddler will feature web-based movie-player, search tool and mouse control.

 

De kunne ha valgt et annet format en flash, men det er uansett en forbedring fra klienten man må bruke nå. At alle filmene i tillegg blir tilgjengelig via en nettleser er jo kun positivt!

Lenke til kommentar

Tvungen full-screen og manglende støtte for noe så basic som mus var de store anke-punktene for meg. hvis de bare får inn litt mer kvalitets-innhold, så er jeg med igjen.

 

New Adobe Air Voddler Client

 

 

We will, in addition to our current Voddler Client, launch a desktop client based on Adobe Air.

 

Voddler is mainly about enjoying movies the way you like it. Some of our members have had technical difficulties with the current client, and we wouldn´t want to let you guys miss out on all the fun on Voddler, so this will be a great complement.

 

In addition, the new Adobe Air Client will have more user-friendly features such as mouse support and more flexible menus. The new Adobe Air Client will be available for testing in March.

Lenke til kommentar

Det var vel strengt tatt litt vel feiltolket HW?? De sa at tjenesten blir tatt ned til en bestem dato for så å relanseres med en ny nettsideløsning de har jobbet med siden slutten av 2009... Faktasjekk er genialt..

Angripere har igjen slått til mot filmtjenesten Voddler, og det er nå bestemt at tjenesten skal tas ned, men skal etter planen være tilgjengelig igjen mandag 8. mars, melder voddler.com.

Det lønner seg å lese hele artikkelen, ikke bare overskriften. Faktasjekk er genialt, ja, du burde absolutt prøve det!

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...