Gå til innhold

Vi tar i bruk tracker-funksjon


Anbefalte innlegg

I forbindelse med oppgraderingen har vi nå fått mulighet til å legge inn en tracker-funksjon som vi nå vil benytte for både feilmelding og forslag til nye funksjoner/endringer. En positiv overraskelse at denne funksjonen eksisterte som tilleggsfunksjon, heldigvis har vi en ildsjel som TSP som vet å mase på å få slikt på plass.

 

Fordelen med denne er:

 


  1.  
  2. Du kan følge med på status
  3. Du får se hvordan forespørselen blir prioritert

 

Driftsfolkene våre får også langt enklere oversikt over hva som ligger av saker og hva som må prioriteres.

 

Vi vil jobbe med å få opprettet saker for alle de tilbakemeldinger angående oppgradering som er kommet. Forøvrig må vi si vi er veldig imponert over hvordan brukerne har kommet med tilbakemeldinger her som blir viktig i å fullføre oppdateringen slik at forumet fungerer knirkefritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt ikke bare i natt Vidar, store deler av gårsdagen ble brukt på dette! *ta på seg mer ære* :p

 

Beklager at det må gjøres på den måten det gjøres, men det finnes per idag ikke noen overførings-/kloningsmulighet fra vanlig tråd til en oppføring i feilmeldingssentralen, derfor må det gjøres manuelt. Fikk blant annet en melding fra en bruker som ikke forsto at hans tråd ble stengt til fordel for en som var opprettet senere. Forklaringen jeg sendte han er blant annet at Tracker-kategoriene ikke fungerer som en forumkategori, det er en egen applikasjon, på samme måten som blogger er en applikasjon.

 

Derfor kan måten dette gjøres på nå virke litt klønete, men når folk er blitt vant til å bruke feilmeldingssentralen tror jeg det blir en klar forbedring i forhold til slik det var før! ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...