Gå til innhold

Tomtom slipper bilholder for Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vil du høre på musikk, har holderen en AUX-utgang slik at du kan spille musikk fra telefonen i bilen. Dette krever imidlertid at du har AUX-utgang på bilstereoen din, og en 3,5 millimeters minijack-kabel."

 

For min egen del synes jeg at en AUX-inngang på bilstereoen fungerer noe bedre for signal som skal inn i bilstereoen... :p

Lenke til kommentar

Ville bare nevne at ikke alle trenger bilholdeer.

 

En NOKIA 5800 passer perfekt hvis du kiler den fast foran turtelleren i en Peugeot 406.

Og jeg ser den gjennom rattet sålenge jeg ikke svinger til høyre.

 

Ulempen er at den ikke lader, og ikke er tilkoblet AUX.

Men den har ganske gode høyttalere, så du kan lett høre "Ta til høyre nå" og slikt.

Lenke til kommentar

Denne har jeg ventet lenge på :)

 

Men jeg vil ikke si at prisen er avskrekkende. Tenk på hva du får i pakken

1. Bilholder

2. Billader

3. Bluetooth Handsfree

4. Linjeutgang (bedre lydkvalitet enn hodetelefonutgangen)

(5. Spotify i bilen)

 

Altnerativet er jo de utrolig stygge FM-senderne som også skal holde telefonen din og som står i sigarettenneruttaket. Pris for disse er jo mellom 600 og 800, så jeg vil ikke si at 899 er så ille.

 

Forøvrig så kan jeg ikke se at den kan kjøpes fra tomtom selv, men komplett selger den for 1095. I tillegg dukket den oppp på norske apple store og tomtom for to dager siden.

 

Minner om at alle pioneer-spiller med ip-bus har aux-inngang. Du kan enten kjøpe overgang, eller lage selv fra noen gamle kabinett-til-hovedkort kabler, eller med cdrom til lydkort audio kabel (analog).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...