Gå til innhold

Over 100 TV-kanaler på Android-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Prisen på fullversjonen skal være 9,99 dollar (60 kroner), mens en prøveversjon som er gratis skal gi litt mindre funksjonalitet."

 

Rettelse, det burde stå "en prøveversjon som er gratis skal gi litt funksjonalitet", type 4-5 kanaler som ingen nordmann vil ha noe interesse av.

Lenke til kommentar
siden datatrafikken er svin dyrt vil dette aldri slå hen, kanskje om man inngår noe alle en tv-lisens som blir trekt i fra datatrafikk kostnadene :hmm:

 

Masse folk som har fast pris på data trafikk, og wifi access points er det mange steder (f.eks på tog), så det er ingen grunn til at det ikke vil slå ann..

 

Musikk streame programmer slår ann som bare det, og det er svært mye bandwidth i lengden det også, de fleste som bruker det daglig har fastpris.

Lenke til kommentar
siden datatrafikken er svin dyrt vil dette aldri slå hen, kanskje om man inngår noe alle en tv-lisens som blir trekt i fra datatrafikk kostnadene :hmm:

Spotify bruker også mye data trafikk.

 

Med en makspris på 10kr dagen og flere gode fastpris tilbud så koster det ikke lenger mye å bruke trafikk på mobilen. Og bedre vil det trolig bli, vi har jo bare såvidt startet forbruket.

 

Jeg tror at om kort tid vil ubegrenset datatrafikk på mobilen være normen.

 

edit: men det jeg har sett av denne SPB TV på windows mobile så er det for lav kvalitet på sendingene og for dårlig utvalg av kanaler. Skal ta en titt igjen og se om det har blitt bedre.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Har bestilt HTC Hero og får den i morgen:)

Men vet noen her hvordan jeg går frem for å få dette programmet på min mobil?

Helst ikke demo, men fullversjon. Er det mulig? Hvordan foregår i så fall betalingen, går den over tlfregningen? Håper på svar.....

 

Du må roote telefonen og laste ned Market-enabler 3.0 beta som gjør at du får tilgang til betalingsapps på Market. I tillegg må du opprette Google Checkout på din google konto der du legger inn kredittkortinformasjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...