Gå til innhold

Spotify godkjent for Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt."

 

En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer :p

Lenke til kommentar
"Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt."

 

En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer :p

Ehm, nei.

Lenke til kommentar

Kjøpte Spotify Premium bare fordi dette ser så sabla bra ut. Ikke at jeg har iPhone lengre (knust glass), men uansett om min neste telefon blir iPhone 3GS eller noe annet, så ser Spotify ut til å bli en slager. Offline modus gjør det jo overflødig å bruke iTunes/laste ned musikk lengre.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
"Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt."

 

En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer :p

Ehm, nei.

Ehm, jo. Selv om ikke du skjønner logikken, kjenner til bakenforliggende årsaker eller er enig i prioriteringene, så ligger det mye logikk bak det meste Apple foretar seg. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...