Gå til innhold

HTC satser på minijack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I fremtiden kan du lytte til musikk med ditt eget hodesett.

 

 

 

Les mer

 

Eh fremtiden har tydeligvis vært en stund da flere andre telefoner har hatt minijack en god stund alt.

 

Way to go htc, dere tviholder på gammel teknologi så lenge dere kan ser det ut til. Men når dere må gi tapt er det plutselig en "nyhet". Fantastisk :p

Lenke til kommentar
Way to go htc, dere tviholder på gammel teknologi så lenge dere kan ser det ut til. Men når dere må gi tapt er det plutselig en "nyhet". Fantastisk :p

 

Ja, litt sånn som Apple blant annet :)

 

Forøvrig, er det fornuftig, enda jeg irriterer meg over at jeg IKKE kan bruke usb på min htc touch hd. Det funker kun med 3.5mm. Jeg hadde gjerne hatt støtte for begge.

Lenke til kommentar
[sE] har fortsatt ikke annonsert at de vil bruke det på alle modeller fremover
Nå har ikke HTC annonsert dette riktig ennå. ;)

 

Om også HTC skal benytte minijack på sine smarttelefoner hadde det vært interessant å vite om HTC skal bruke tre- eller firepinners minijack (den fjerde er til video ut, som mange Nokia-modeller med minijack har).

Lenke til kommentar

Hadde dette bare vært standarden for telefoner som kan spille av musikk. Musikkspillende telefoner (ikke nødvendigvis dedikerte musikktelefoner) vil alltid ha et drawback dersom de ikke har 3,5mm plug. Riktignok følger det ofte med propper, men disse kunne de fint holdt seg for gode for å sende med.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...